اقدام دانش آموزان سلام به مناسبت روز پرستار

بازدید روز پرستار

حضور زیبای نوجوانان در بیمارستان و دیدار  و تجلیل پرستاران، تمرینی با هدف نهادینه کردن فرهنگ قدرشناسی و قدردانی از خادمان جامعه، انجام وظیفه انسانی و اجتماعی در جهت توجه و ارج نهادن هرچه بیشتر دانش‌آموزان به جایگاه ارزشمند و عملکرد ویژه پرستاران در سیستم بهداشت و درمان است. جایگاهی آنچنان ویژه که امیرمؤمنان، حضرت علی علیه السلام در فرمایشی زیبا می‌فرماید: «خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد».

مدرسه سلام روز پرستار

طبق هماهنگی انجام شده گروهی از دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه سلام نجم الثاقب و دبیرستان سلام شهید زین الدین، در معیت کادر مدارس به تاریخ پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س)، در بیمارستان‌های گلستان و طرفه حضور پیدا کردند. دانش‌آموزان سلام در اقدامی ارزشمند با اهدای گل و شیرینی به پرستاران عزیز، از زحمات و خدمات آن‌ها در جهت حفظ سلامت جامعه، خصوصا در سال‌های درگیر با بیماری کرونا، تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

این حرکت نمادین، تأکیدی بر یادآوری و گرامیداشت صبر و پایداری بزرگ پرستار تاریخ اسلام، شیرزن صحرای کربلا، حضرت زینب کبری، تاکیدی بر لزوم توجه جامعه جوان کشور به جایگاه پرستار و پرستاری است.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط