افتتاح پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام تجریش

افتتاح دبستان پسرانه سلام تجریش

مجموعه مدارس سلام در دو دهه گذشته، از پایه پیش‌دبستانی تا سال دوازدهم در ۵۵ شعبه مناطق مختلف تهران و ۵ شهر دیگر، همراه دانش‌آموزان مستعد و والدین متعهد بوده است. دبیرستان دوره دوم سلام تجریش اولین مدرسه‌ای بود که توسط بنیان‌گذار فقید سلام، بیش از دو دهه قبل تأسیس شد. اکنون افتخار این را داریم که به پشتوانه سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ارزشمند میهنمان، به اطلاع ساکنین منطقه یک تهران برسانیم که مدرسه سلام تجریش در مقطع پیش‌دبستانی و دبستان افتتاح شده و آماده ثبت نام از دانش‌آموزان عزیز است.

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام تجریش

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام تجریش

سیاست آموزشی و تربیتی مجموعه مدارس سلام در ۱۸ شعبه مقطع پیش دبستان و دبستان، در نظر گرفتن توانمندی‌های منحصر به فرد کودکان است تا از ابتدا به درستی فرصت رشد و شکوفایی برابر را داشته باشند. در این مدرسه که توسط خانم سیده هاجر زرگر مدیریت می‌شود، با بهره‌گیری از گروه آموزشی متخصص، امکانات آموزشی متنوع و جدید، امکانات کامل مجازی در صورت نیاز، برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه از جمله کلاس آموزش زبان انگلیسی، کلاس‌های ورزشی و کلاس‌های خلاقیت و قصه‌گویی، محیط جذاب و امنی برای کودکان فراهم آورده‌ایم.

برنامه‌های کلاسی به نوعی طراحی شده‌اند که با حفظ مدت زمان استاندارد ۴۵ دقیقه برای این سنین، کودکان فرصت لازم برای اجرای برنامه‌ریزی‌‌های کادر آموزشی جهت رشد شناختی، عاطفی، اجتماعی و جسمانی لازم را داشته باشند. فضای مدرسه نیز طبق استانداردهای آموزشی طراحی شده است و در ساخت آن توجه ویژه‌ای به ایمنی، روحیه و فضای ذهنی این گروه سنی داشته‌ایم.

آدرس و شماره تلفن دبستان پسرانه سلام تجریش

راه های ارتباطی پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام تجریش

والدین عزیز که تمایل به ثبت نام یا دریافت اطلاعات بیشتر درباره این شعبه از دبستان‌های پسرانه سلام را دارند، می‌توانند به صورت حضوری، با تماس تلفنی یا از طریق انجام پیش ثبت نام در سایت، به صورت رایگان مشاوره‌های لازم دریافت کنند.

  • آدرس: خیابان باهنر، کوچه اردلان، بن بست فخریه، پلاک ۱
  • وبسایت: http://tajrish.salamsch.com/pschool 
  • شماره تلفن: ۲۲۷۴۵۷۶۱-۰۲۱ و ۲۲۷۰۰۰۸۵-۰۲۱ و ۲۲۷۱۹۰۷۶-۰۲۱

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط