پایگاه تابستانی مدارس سلام آغاز شد

پایگاه تابستانی مجموعه مدارس سلام امسال نیز مانند سال‌های گذشته با هدف استفاده‌ی هر چه بهتر دانش‌آموزان مجموعه از فصل تابستان، از 19 تیرماه 1400 آغاز شد.

پایگاه تابستانی مدارس سلام

  • ما در مجموعه مدارس سلام بر این باوریم که فصل تابستان فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان بتوانند علاوه بر حفظ تداوم برنامه‌های آموزشی درسی معمول، در جهت توسعه‌ی مهارت‌های فردی، فرهنگی هنری و پژوهشی خود گام بردارند.
  • همچنین پایگاه‌ تابستانی مدارس سلام فرصت مناسبی را برای دانش‌آموزان جدیدالورود فراهم می‌کند تا بتوانند محیط آموزشی جدید خود را بشناسند، تعامل صحیحی با کادر آموزشی و دانش‌آموزان پایه‌ی خود برقرار کنند و آمادگی لازم برای آغاز سال تحصیلی در ماه مهر را کسب کنند.

بنابراین با توجه به آنچه که باور ماست، پایگاه تابستانی مجموعه مدارس سلام در 19 تیر تابستان 1400 با شعار “جوجه رو آخر تابستون می‌شمرن” آغاز شد.

امسال دانش‌آموزان مدارس سلام جوجه رو آخر تابستون میشمرن

ما در پایگاه تابستانی مدارس سلام تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان متناسب با ظرفیت و اهداف خود بتوانند در ابعاد مختلف درسی، مهارتی و فرهنگی رشد کنند و با فراهم کردن فضایی انگیزه‌بخش و شاد می‌کوشیم فصل تابستان بیشترین بازدهی را برای دانش‌آموزان گروه‌های مختلف سنی در مقاطع مختلف داشته باشد.

به همین دلیل است که معتقدیم دانش‌آموزان سلام با حضور در پایگاه تابستانی و تداوم حرکت خود در مسیر رشد و پیشرفت، لازم نیست برای دیدن نتایج تلاش خود تا پایان سال تحصیلی جدید منتظر بمانند. هر دانش‌آموز در پایان پایگاه تابستانی می‌تواند تلاش‌های تابستانی خود را بسنجد و سپس با آمادگی، انرژی و انگیزه برای آغاز سال تحصیلی جدید گام بردارد.

از این روست که ما باور داریم امسال دانش‌آموزان سلام “جوجه رو آخر تابستون می‌شمرن”

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط