بهترین مدارس متوسطه اول تهران

بهترین مدارس متوسطه اول تهران

فهرست مطالب

دوران کودکی خیلی سریع می‌گذرد و دوران نوجوانی خیلی زود از راه می‌رسد. همزمان با ورود به نوجوانی مقطع تحصیلی بچه‌ها هم عوض می‌شود و باید خودشان را برای ورود به متوسطه اول آماده کنند. همین‌ها باعث می‌شود پدر و مادرها با پرچالش‌ترین دوران زندگی فرزندشان روبه‌رو باشند. نوجوانی و مسائل و مشکلاتش از یک طرف و انتخاب بهترین مدارس متوسطه دوره اول تهران یا شهرستان هم از طرف دیگر، والدین را سردرگم و آشفته می‌کند. ولی تمام این مسائل می‌توانند با انتخاب درست مدرسه متوسطه اول، کم‌تر شوند. یک مدرسه خوب می‌تواند در مسیر بزرگ شدن و پیشرفت دانش‌آموزان در کنار پدر و مادرها باشد و مسیر را برایشان هموارتر کند. در این مقاله درمورد ویژگی‌های بهترین مدارس متوسطه اول تهران و شهرستان برایتان توضیح می‌دهیم و سعی می‌کنیم برای انتخاب یک مدرسه مناسب کمک‌تان کنیم. تا انتهای مقاله همراه‌مان باشید.

 انتخاب بهترین مدارس متوسطه اول تهران

قدم به قدم تا انتخاب مدارس خوب دوره اول متوسطه تهران

بچه‌ها نصف روز را در مدرسه می‌گذرانند، با دوستان جدیدشان در مدرسه معاشرت می‌کنند و با مدیر، معلم‌ها و کادر مدرسه ارتباط دارند. درواقع دانش‌آموزان در مدرسه هم برای زندگی فردی‌شان آموزش می‌بینند و هم برای ورود به جامعه آماده می‌شوند. بنابراین شما به عنوان والدین بهتر است ایتدا معیارهای انتخاب یک مدرسه خوب را بشناسید، بیشترین تلاش‌تان را برای انتخاب بهترین مدارس متوسطه اول تهران و شهرستان‌ به‌کار ببندید و مراحل زیر را طی کنید.

نوشتن لیستی از اولو‌یت ها

هر پدر و مادری برای مدرسه فرزندش معیارهایی مثل داشتن دبیران و معلم‌های خوب و کاربلد تا کادر مجرب و فضای شاد و پرنشاط دارد. شما هم بهتر است یک لیست از اولویت‌های ذهنی خود و فرزندتان را تهیه کنید و روی کاغذ بنویسید.

شناسایی مدارس متوسطه اول اطراف محل زندگی

برای شناسایی مدرسه‌های اطراف محل زندگی‌تان راه‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید به اداره آموزش و پرورش محل زندگی‌تان بروید و آمار مدارس منطقه‌تان را بگیرید. اداره‌ی آموزش و پرورش لیستی از مدارس متوسطه اول دخترانه تهران یا مدارس متوسطه اول پسرانه تهران یا شهرستان‌ها در اختیارتان می‌گذارد. به‌علاوه می‌توانید از دوستان، همسایه‌ها و سایت‌های مختلف هم برای تهیه لیست مدارس متوسطه اول کمک بگیرید. اگر در کرج یا مشهد زندگی می‌کنید می‌توانید مطالب بهترین مدارس متوسطه اول کرج و بهترین مدارس متوسطه اول مشهد را هم مطالعه کنید تا به شما در شناسایی مدارس اطراف کمک کند.

تهیه لیست بهترین مدارس متوسطه اول

از بین مدارس نزدیک محل زندگی‌تان، چند تایی که با اولویت‌هایتان همخوانی بیشتری دارند انتخاب کنید و به ترتیب بچینید. در صورتی که به فکر انتخاب مدارس دوره دوم هستید، سری به مطلب بهترین دبیرستان دوره دوم تهران بزنید.

بازدید حضوری از مدارس متوسطه اول تهران

آخرین قدم برای انتخاب مدرسه مناسب، سر زدن به مدارس مورد نظر و پرس‌وجو است. تعدادی سوال از قبل آماده کنید و به چند مدرسه‌ای که به اولویت‌هایتان نزدیک‌تر بودند سر بزنید. محیط مدرسه را بادقت بررسی کنید و سوال‌هایتان را از مدیر، کادر مدرسه و اولیای دانش‌آموزان دیگر بپرسید. در آخر ویژگی‌های مثبت و منفی مدارس را کنار هم بگذارید و یکی را که از هر نظر به معیارهایتان نزدیک‌تر است انتخاب کنید.

مدارس خاص متوسطه دوره اول تهران

۱۰ سوال برای انتخاب بهترین مدارس متوسطه اول تهران

انتخاب مدرسه متوسطه اول تهران و شهرستان کار آسانی نیست. برای انتخاب درست مدرسه باید حسابی تحقیق کنید و معیارهای مناسبی برای انتخاب داشته باشید. در ادامه سعی کردیم ۱۰ سوالی که قبل از انتخاب مدارس خاص متوسطه دوره اول تهران دخترانه و پسرانه باید بپرسید، برایتان مشخص کنیم.

رفتار و تعامل کادر مدرسه با والدین چگونه است؟

از قدیم رابطه‌ی مدیران مدارس با دانش‌آموزان رابطه‌ای یک‌طرفه و از بالا به پایین بوده است. اما حالا دیگر چنین روش‌هایی ارزش و اعتباری ندارند و به کار رشد و پیشرفت دانش‌آموزان نمی‌آیند. مدیر، ناظم و بقیه‌ی کادر مدرسه باید:

  • رابطه سالم و صمیمانه‌ای با بچه‌ها برقرار کنند.
  • مدیر و ناظم باید نحوه برخورد با دانش‌آموزان را بدانند و فعالیت‌هایی درجهت تقویت اعتماد به‌نفس بچه‌ها انجام دهند.
  • کادر اداری مدرسه باید بتوانند ارتباط خوب و هدف‌داری با اولیای دانش‌آموزان برقرار کنند.
  • اولیا باید در جریان کار مدرسه قرار بگیرند و مدیر، ناظم با نظرات و انتظارات والدین آشنا شوند.
  • مدیران بهترین مدارس متوسطه اول تهران یا شهرستان‌ها حتما برای طول سال تحصیلی برنامه دقیق و مناسبی دارند و در تمام طول سال طبق همان برنامه پیش می‌روند.
  • کادر اداری و مدیریت مدرسه فقط به آموزش مطالب درسی اکتفا نمی‌کنند و برنامه‌هایی برای شکوفا کردن استعدادهای بچه‌ها در زمینه‌های مختلف دارند.
  • به افزایش انگیزه و آگاهی در دانش‌آموزان اهمیت می‌دهند و برایش وقت و انرژی می‌گذارند.
  • نظم و مسئولیت پذیری جزو اصلی‌ترین ویژگی‌های مدیریت بهترین مدارس متوسطه اول تهران و شهرستان‌ها است.

دبیران و معلم های مدرسه چطور هستند؟

برای همه والدین تجربه و علم معلم احتمالا از هر چیزی ارزشمندتر است. ما هم با والدین هم‌نظر هستیم ولی واقعیت این است که علم، دانش و تجربه برای یک معلم کافی نیست و علاوه‎ بر این‌ها باید بتواند با دانش‌آموزان ارتباط خوب و صمیمانه‌ای برقرار کند. بچه‌های دوره متوسطه‌ اول در سن حساسی قرار دارند و باید بتوانند دور از استرس مشکلات و مسائل تحصیلی خود را با معلم درمیان بگذارند؛ بدون این‌که مورد قضاوت، تهدید یا تمسخر قرار بگیرند. دنبال مدرسه‌ای باشید که معلم‌هایش از نظر اخلاقی و رفتاری ممتاز باشند و علاوه‌بر تدریس درست، برای ارتباط صمیمانه با بچه‌ها تلاش کنند و وقت بگذارند.

بهترین مدارس لاکچری تهران

مشاور برای همراهی و پشتیبانی دانش آموزان در مدرسه حضور دارد؟

دانش‌آموزان مدارس متوسطه اول دخترانه تهران یا پسرانه دوران کودکی را پشت سر گذاشته‌اند و کم‌کم وارد دوران پرتنش نوجوانی می‌شوند. بچه‌ها برای عبور از کودکی و ورود به نوجوانی به همراهی خانواده و همین‌طور مشاوری کارآزموده نیاز دارند. بچه‌ها می‌توانند مسائل خاص این دوران را به کمک مشاور حل کنند و مهارت‌های مختلف فردی و اجتماعی را در محیطی امن یاد بگیرند. به‌علاوه یک مشاور خوب با روشی درست بچه‌ها را برای ورود به جامعه و آینده‌ای روشن آماده می‌کند.

محیط مدرسه برای فرزندتان قابل قبول و جذاب است؟

محیط و فضای مدرسه باید با علایق و شرایط دانش‌آموزان نوجوان همخوانی داشته باشد. بچه‌ها باید محیط مدرسه را دوست داشته باشند و با قرار گرفتن در محیطش احساس شادی و نشاط کنند. بنابراین حتما همراه با فرزندتان به مدرسه‌ها سر بزنید و نظرش را درمورد فضای مدرسه بپرسید.

مدرسه امکانات آموزشی کافی دارد؟

کتاب و دفتر و آموزش تئوری دیگر برای یادگیری همه‌جانبه دانش‌آموزان کافی نیست. بچه‌ها باید در محیطی مجهز و با استفاده از وسایل کمک آموزشی مختلف درس بخوانند. پس در بازدید از مدارس حتما در مورد امکاناتی مثل کتابخانه، آزمایشگاه، سالن سمعی بصری و وجود فناوری‌های جدید تحقیق کنید و سوال بپرسید. این امکانات به یادگیری بهتر فرزندتان کمک می‌کنند.

امکانات ورزشی مدرسه کافی است؟

جسم و روح بچه‌ها به تحرک و ورزش نیاز دارد. بنابراین یک مدرسه مناسب باید فضایی برای تفریح و ورزش بچه‌ها داشته باشد. هنگام بازدید از مدرسه حتما به امکانات تفریحی و ورزشی‌اش توجه کنید.

مدارس ویژه متوسطه دوره اول پسرانه تهران

مدرسه به فعالیت های فوق برنامه اهمیت می دهد؟

دانش‌آموزان فقط به درس خواندن، آزمایش کردن و تست زدن احتیاج ندارند بلکه باید در کنار این‌ها به فعالیت‌های مورد علاقه‌شان هم بپردازند. مطمئن باشید بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه تهران یا مدارس خوب دخترانه حتما فکر و برنامه‌هایی برای فعالیت‌های فوق برنامه‌ی دانش‌آموزان دارند. فعالیت‌های گروهی مثل تئاتر، سرود، بازی گروهی و تهیه روزنامه دیواری هم زندگی و فعالیت در گروه را به دانش‌آموزان می‌آموزند و هم باعث پرورش استعدادها و خلاقیت‌های نوجوانان می‌شوند.

مدرسه کجا قرار دارد؟

موقعیت مکانی مدرسه و شرایط رفت و آمد هم تا حد زیادی برای والدین مهم است. اگر مدرسه خیلی از محل زندگی‌تان دور باشد، مشکلاتی برای رفت‌وآمد فرزندتان وجود خواهد داشت. البته سرویس مدارس تا حد زیادی می‌توانند این مشکل را حل یا کمرنگ کنند.

وضعیت کلاس و بهداشت در مدرسه چگونه است؟

یک مدرسه خوب باید تمیز باشد و بهداشت در آن تمام و کمال رعایت شود. به‌علاوه کلاس‌ها باید استاندارد و پرنور باشند و تهویه و وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسبی هم داشته باشند.

شهریه مدرسه چقدر است؟

مدرسه‌ها باتوجه به امکاناتی که دارند شهریه‌های متفاوتی از والدین طلب می‌کنند. مقدار شهریه باید هم با جیب شما و هم باتوجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند متناسب و سازگار باشد. قبل از ثبت‌نام حتما درمورد مقدار شهریه و شرایط پرداختش پرس‌وجو کنید.

معرفی بهترین مدارس متوسطه اول تهران

معرفی بهترین مدارس متوسطه اول تهران

مدارس سلام با برنامه‌های یکدست و چهارچوب منسجم در سراسر ایران شعبه دارند و سعی می‌کنند با روش‌های جدید، با استفاده از ابزارهای فناورانه و با کمک کادری قوی به دانش‌آموزان آموزش دهند و جزو بهترین مدارس متوسطه اول در تهران باشند. در ادامه مدارس سلام که از جمله مدارس ویژه متوسطه دوره اول پسرانه تهران و دخترانه هستند را معرفی می‌کنیم و در مورد ویژگی‌های هر کدام توضیحاتی می‌دهیم.

مدارس سلام متوسطه اول منطقه ۱ تهران

دبیرستان دوره اول پسرانه سلام تجریش منطقه ۱

اگر دنبال انتخاب بهرتین مدرسه تهران برای دوره اول هستید که کیفیت آن از نظر آموزشی، فرهنگی، فعالیت‌های پژوهشی و فوق برنامه باشد، حتما درمورد دبیرستان متوسطه اول سلام تجریش پرس و جو کنید. دبیرستان سلام تجریش در محدوده میدان تجریش قرار گرفته است و می‌تواند علاوه‌بر ساکنان اطراف میدان قدس و تجریش گزینه مناسبی برای دانش‌آموزان محله‌های قیطریه و الهیه هم باشد.

  • آدرس دبیرستان سلام تجریش: میدان تجریش، پایین‌تر از میدان قدس، کوچه رفعت، پلاک ۶
  • شماره تماس مدرسه: ۲۲۷۱۱۳۱۷ – ۲۲۷۱۲۴۰۵

بهترین مدارس متوسطه اول منطقه ۱ تهران

محل دقیق قرار گرفتن مدرسه را می‌توانید در نقشه زیر ببینید.

لوکیشن دبیرستان دوره اول پسرانه سلام تجریش

دبیرستان دوره اول پسرانه سلام اسلام منطقه ۱

دبیرستان سلام اسلام به دبیران و استادان نمونه‌ی آموزشی‌اش معروف است. دبیران برجسته این دبیرستان روی آموزش پژوهش محور تاکید دارند، روش آموزشی که دستاورد بزرگش ارائه‌ی فناوری‌ها، ایده‌های جدید و ثبت اختراع است. بهتر است بدانید این روش آموزشی در عمل در این دبیرستان جواب داده است و فهرست ایده‌ها و اختراعات دانش‌آموزان این مدرسه این موضوع را ثابت می‌کند.

  • آدرس دبیرستان سلام اسلام: خیابان سباری (آجودانیه)، خیابان پورابتهاج، بعد از موزه حیات وحش، خیابان افتخاری، خیابان رجبی، خیابان صومعه‌زاده، روبه‌روی پارک محلی، پلاک ۵
  • شماره تماس: ۲۶۱۵۳۹۸۴ – ۲۶۱۵۳۷۰۸ – ۲۶۱۰۷۶۰۴ – ۲۶۱۰۷۶۰۷

محل دقیق قرارگیری مدرسه را در نقشه زیر ببینید.

لوکیشن دبیرستان دوره اول پسرانه سلام اسلام

دبیرستان دوره اول دخترانه سلام اسلام منطقه ۱

آموزش پژوهش محور در دبیرستان دخترانه سلام اسلام هم با جدیت دنبال می‌شود و دستاوردهای زیادی تا به‌حال داشته و دارد. به‌علاوه در این مدرسه تاکید زیادی روی آموزش‌های عملی و همین‌طور فعالیت‌های فوق برنامه و هنری وجود دارد. اگر فکر می‌کنید فرزندتان استعدادی در زمینه‌های مختلف دارد و دل‌تان می‌خواهد این استعدادها کشف و پیگیری شوند حتما روی درمورد دبیرستان دخترانه سلام اسلام تحقیق ویژه‌ای کنید. اطلاعات موجود در سایت مدرسه هم می‌تواند اطلاعات خوبی در اختیارتان بگذارد. این مدرسه در محله قیطریه منطقه ۱ قرار گرفته است ولی علاوه‌بر اهالی قیطریه، ساکنان محله‌های اختیاریه، الهیه و تجریش هم می‌توانند دسترسی خوبی به مدرسه داشته باشند.

  • آدرس مدرسه: ۳۵ متری قیطریه، نبش خیابان خراسانی
  • تلفن تماس: ۲۲۲۰۱۹۲۸ – ۲۲۲۰۸۴۵۸ – ۲۲۲۴۷۲۶۸

محل دقیق قرار گرفتن مدرسه را روی نقشه ببینید.

لوکیشن دبیرستان دوره اول دخترانه سلام اسلام

مدارس سلام متوسطه اول منطقه ۲ تهران

دبیرستان دوره اول پسرانه سلام ایران زمین منطقه ۲

دانش‌آموزان نوجوان در کنار درس‌شان هم به فعالیت‌های ورزشی و هم به فعالیت‌های فرهنگی و فوق برنامه نیاز دارند. اگر فرزندتان به ورزش و تفریح به‌طور جدی علاقه نشان می‌دهد حتما به سایت دبیرستان سلام ایران زمین سر بزنید و از برنامه‌های آن‌ها آگاه شوید. دبیرستان ایران زمین با کادر آموزشی و اجرایی مجرب و همین‌طور با داشتن یک برنامه خوب آموزشی، پژوهشی و فرهنگی می‌تواند برای یک دوره سه ساله خیال‌تان را بابت درس و تربیت فرزندتان راحت کند. محیط مناسب و آرام مدرسه در کنار رعایت کامل مسائل فرهنگی و اخلاقی باعث شده تا والدین دانش‌آموزان با اطمینان کامل نسبت به ثبت‌نام فرزندان‌شان اقدام کنند.

  • آدرس دبیرستان ایران زمین: سعادت آباد، بلوار شهرداری، خیابان پانزدهم شرقی، پلاک ۶۲
  • شماره تماس: ۸۳ – ۲۲۰۷۸۰۸۲ و ۲۶۱۰۷۶۰۴

آدرس دقیق این مدرسه را در نقشه زیر می‌بینید.

لوکیشن دبیرستان دوره اول پسرانه سلام ایران زمین

دبیرستان دوره اول دخترانه سلام گلبانگ منطقه ۲

اگر بخواهیم در مورد یک مدرسه همه چیز تمام حرف بزنیم می‌توانیم بدون شک اسم مدرسه سلام گلبانگ را در اوایل لیست بیاوریم. مدرسه سلام گلبانگ یکی از بهترین مدارس متوسطه اول تهران است. فضای فیزیکی مدرسه از هر نظر مناسب است. یک تقویم آموزشی منسجم آموزشی، فرهنگی و پژوهشی هر سال تنظیم می‌شود و دانش‌آموزان طبق برنامه از ابتدا تا انتهای سال پیش می‌روند. برنامه‌ریزی دقیق و درست مدرسه باعث می‌شود بچه‌ها در کنکور و المپیادها نتایج عالی و چشمگیری داشته باشند. به‌علاوه دانش‌آموزان و والدین می‌توانند درمورد مسائل خاص دوران نوجوانی و مسائل خانوادگی با روانشناس مدرسه مشورت کنند و راهنمایی بگیرند.

  • آدرس مدرسه: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، خیابان مهستان، کوچه ۱۴
  • شماره تماس: ۹ -۸۸۵۷۷۸۴۷

ساکنان منطقه ۲ می‌توانند به‌راحتی به مدرسه دسترسی داشته باشند. محل دقیق قرار گرفتن دبیرستان گلبانگ روی نقشه زیر نشان داده شده است.

لوکیشن دبیرستان دوره اول دخترانه سلام گلبانگ

دبیرستان دوره اول دخترانه سلام ونک منطقه ۲

پیش از این مدارس سلام در منطقه ونک با دوره دوم در کنار مردم بود و به تازگی دبیرستان دوره اول نیز به مدیریت سرکار خانم سیفی، در این مطقه آماده انجام ثبت نام از دانش‌آموزان علاقه‌مند است. والدین و دانش‌آموزان می‌توانند از طریق گزینه ثبت نام ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ که در بالای سایت قرارد دارد، یا مراجعه حضوری به محل دبیرستان دوره دوم ونک، برای مقطه راهنمایی سلام ونک نیز مراحل پیش‌ثبت نام  ثبت نام را انجام دهند.

مدارس سلام متوسطه اول منطقه ۳ تهران

دبیرستان دوره اول پسرانه سلام صدر منطقه ۳

دانش‌آموزان دبیرستان سلام صدر در زمینه‌های ورزشی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به موفقیت‌های زیادی رسیده‌اند. دستاوردهای مدرسه در زمینه‌های گوناگون نشان می‌دهد، کادر اجرایی مدرسه برای موفقیت همه‌جانبه دانش‌آموزان برنامه دارند و تلاش می‌کنند. این مدرسه در اتوبان صدر قرار گرفته است ولی به محله‌های قیطریه و الهیه در منطقه ۱ هم دسترسی خوبی دارد.

  • آدرس مدرسه: اتوبان صدر( به سمت شرق)، خیابان بهار جنوبی، خیابان جهرمی، خیابان بهرام، کوچه آریا غربی، پلاک ۱۶
  • شماره تماس: ۲۲۵۹۹۷۳۶ – ۲۲۵۹۹۷۴۱- ۲۲۵۹۹۷۵۸– ۲۲۵۹۹۷۳۰

مکان دقیق قرار گرفتن مدرسه روی نقشه نشان داده شده است.

بهترین مدارس متوسطه اول منطقه ۳ تهران

لوکیشن دبیرستان دوره اول پسرانه سلام صدر

مدارس سلام متوسطه اول منطقه ۴ تهران

دبیرستان دوره اول پسرانه سلام نیک فرجام (زین الدین) منطقه ۴

کادر اجرایی مدرسه نیک فرجام معتقدند تمام دانش‌آموزان توانایی‌ها و استعدادهایی ویژه خودشان دارند و وظیفه کادر مدرسه این است که بچه‌ها را در راه رسیدن به خواسته‌ها و شکوفا شدن استعدادهایشان یاری کنند. مدرسه نیک فرجام هم با برنامه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و همین‌طور برگزاری کارگاه‌های گوناگون تلاش می‌کند در کنار دانش‌آموزان باشد و برای رسیدن به بالاترین اهداف یاری‌شان کند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فعالیت‌های مدرسه نیک فرجام به‌دست بیاورید سری به سایت‌شان بزنید یا با کادر مدرسه به‌طور مستقیم تماس بگیرید. مدرسه نیک فرجام در محله‌ی تهرانپارس قرار گرفته است. البته محل قرارگیری مدرسه طوری است که دانش‌آموزان سایر مناطق مثل منطقه ۸ هم می‌توانند در این مدرسه ثبت‌نام کنند.

  • آدرس مدرسه: تهرانپارس، خیابان فرجام غربی، حدفاصل چهاراه ولی‌عصر (برادران باقری) و چهارراه حیدرخانی، پلاک ۴۸۷
  • شماره تماس: ۷۷۲۴۰۷۱۷ –  ۷۷۸۰۰۹۵۵

محل دقیق قرار گرفتن مدرسه را روی نقشه زیر ببینید.

بهترین مدارس متوسطه اول منطقه۴ تهران

لوکیشن دبیرستان دوره اول پسرانه سلام زین الدین

دبیرستان دوره اول دخترانه سلام سلیمه منطقه ۴

دانش‌آموزان مدرسه سلیمه در زمینه‌های مذهبی، حوزه مسابقات فیزیک، علوم اجتماعی و بسیاری از زمینه‌های دیگر، موفقیت‌های زیادی داشته‌اند. این موفقیت‌ها در سایه تلاش خود دانش‌آموزان و همین‌طور برنامه‌ریزی و پیگیری کادر مدرسه به‌دست آمده‌اند. فضای صمیمانه و جذاب مدرسه به دختران دانش‌آموز حس امنیت و نشاط می‌بخشد و شرایط را برای رشد و پیشرفت بیشترشان فراهم می‌کند. مدرسه سلیمه در محله مجیدیه قرار گرفته است.

  • آدرس مدرسه: مجیدیه شمالی، سه‌راه پیاله، میدان بهشتی، خیابان ولی‌زاده، پلاک ۳۹
  • شماره تماس: ۲۲۳۳۱۶۲۸- ۲۲۳۲۲۰۹۶- ۲۲۳۰۰۹۸۵

مکان دقیق مدرسه را روی نقشه زیر ببینید.

لوکیشن دبیرستان دوره اول دخترانه سلام سلیمه

 مدارس سلام متوسطه اول منطقه ۵ تهران

دبیرستان دوره اول پسرانه سلام صادقیه منطقه ۵

فرقی نمی‌کند فرزندتان به هنر و ادبیات علاقه‌مند باشد یا دلش بخواهد ساعت‌ها با مفاهیم فیزیک و ریاضیات وقت بگذراند؛ درهرحال در دبیرستان صادقیه می‌تواند علایقش را به بهترین شکل دنبال کند. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد برنامه آموزشی و پژوهشی مدرسه سلام صادقیه بدانید و با فعالیت‌های مختلف دانش‌آموزانش آشنا شوید حتما سری به سایت این مدرسه بزنید. این مدرسه در بلوار فردوس غرب واقع شده است و اهالی محله‌های اکباتان، شهرک بهاران هم می‌توانند به سلام صادقیه دسترسی داشته باشند.

  • آدرس مدرسه: بلوار فردوس غرب، خیابان سازمان برنامه جنوبی، خیابان بیستم مرکزی، خیابان هفدهم غربی، پلاک ۴
  • تلفن تماس: ۴۴۱۶۳۷۴۰- ۴۴۱۲۳۹۸۸- ۴۴۱۶۹۳۸۳

نقشه دقیق مدرسه را در تصویر زیر ببینید.

بهترین مدارس متوسطه اول منطقه ۵ تهران

لوکیشن دبیرستان دوره اول پسرانه سلام صادقیه

دبیرستان دوره اول پسرانه سلام همت منطقه ۵

اهالی منطقه ۵ تهران علاوه بر دبیرستان سلام صادقیه، می‌توانند در مدرسه سلام که جزو مدارس خوب دوره اول متوسطه تهران همت هم ثبت‌نام کنند. این مدرسه در محله جنت‌آباد مرکزی قرار گرفته است. اهالی شهران و جنت‌آباد شمالی هم به این مدرسه دسترسی دارند. با ثبت‌نام فرزندتان در مدرسه سلام همت این فرصت را به او می‌دهید که زیر نظر دبیران باتجربه و کاربلد آموزش ببیند و مفاهیم درسی را به بهترین شکل یاد بگیرد. برگزاری برنامه‌های ورزشی و سرگرمی و اردوهای آموزشی و تفریحی از دیگر ویژگی‌های برجسته دبیرستان سلام همت است.

  • آدرس مدرسه: جنت‌آباد مرکزی، بین همت و نیایش، خیابان اقاقیا، خیابان نسترن یکم، پلاک ۴۷
  • شماره تماس: ۴۴۶۰۲۶۹۵- ۴۴۶۰۲۶۹۶- ۴۴۶۲۱۶۵۷- ۴۴۶۰۳۲۶۲

محل قرار گرفتن دقیق مدرسه سلام همت را روی نقشه زیر ببینید.

لوکیشن دبیرستان دوره اول پسرانه سلام همت

دبیرستان دوره اول دخترانه سلام سبز منطقه ۵

خیلی از والدین امروزی دل‌شان نمی‌خواهد فرزندشان تک‌بعدی بار بیاید و دوست دارند رشد و پیشرفت همه‌جانبه عزیزان‌شان را ببینند. مدرسه سلام سبز، دختر نوجوان شما را دقیقا در چنین مسیری هدایت می‌کند؛ دختری که هم درس می‌خواند و هم از دنیای کتاب و مطالعه لذت می‌برد و هم به فعالیت‌های فوق برنامه‌ای مثل ورزش و آشپزی می‌پردازد.

  • آدرس مدرسه: تهران ، ستاری جنوب به شمال، بالاتر از خیابان پیامبر (از سمت لاین کندرو)، بالاتر از فروشگاه کوروش، نرسیده به خیابان باهنر، نبش کوچه کرمی
  • تلفن تماس: ۴۴۱۱۶۲۱۵- ۴۴۱۱۶۵۱۲- ۴۴۱۱۶۷۲۶

مدرسه راهنمایی سبز در خیابان آیت‌الله کاشانی قرار گرفته است. اهالی شهرک پرواز، شهرک اکباتان هم به مدرسه سلام سبز دسترسی دارند. نقشه دقیقه مدرسه را در تصویر زیر ببینید.

لوکیشن دبیرستان دوره اول دخترانه سلام سبز

مدارس سلام متوسطه اول منطقه ۶ تهران

دبیرستان دوره اول پسرانه سلام یوسف آباد منطقه ۶

نوجوانان به یک فضای صمیمی و در عین‌حال حرفه‌ای برای آموزش نیاز دارند. در مدرسه سلام یوسف‌آباد دانش‌آموزان توسط دبیران باتجربه و بادانش و همین‌طور در فضایی دوستانه درس می‌خوانند و برای زندگی اجتماعی و شغلی آینده‌شان آماده می‌شوند. کادر مدرسه به مناسبت‌های مذهبی یا ملی مختلف برنامه‌هایی با مشارکت دانش‌آموزان ترتیب می‌دهند و تمام این‌ها دست در دست هم باعث افزایش رضایت و نشاط بچه‌ها می‌شود.

  • آدرس مدرسه: یوسف‌آباد، خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۳۳، بین اکبری و ابن سینا، پلاک ۱۶
  • تلفن تماس: ۸۸۷۲۵۰۶۷- ۸۸۷۱۹۴۴۸- ۸۸۵۵۵۰۴۴

این مدرسه در منطقه یوسف آباد قرار گرفته است. محل دقیق قرارگیری مدرسه را در تصویر زیر ببینید.

بهترین مدارس متوسطه اول منطقه ۶ تهران

لوکیشن دبیرستان دوره اول پسرانه سلام یوسف آباد

مدارس سلام متوسطه اول منطقه ۹ تهران

دبیرستان دوره اول پسرانه سلام ندای اندیشه منطقه ۹

مجموعه مدارس سلام با هدف رشد و بالندگی همه‌جانبه دانش‌آموزان شروع به کار کردند و هر سال از سال قبل نسبت به آرمان‌هایشان پایبندتر عمل کرده‌اند. مدرسه سلام ندای اندیشه هم از این قاعده مستثنی نیست و برای پیشرفت درسی، شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی می‌کند.

  • آدرس مدرسه: تهرانسر، میدان کمال‌الملک، خیابان شهید دمیرچی لو(دوم)، جنب مسجد صاحب‌الزمان
  • تلفن تماس: ۴۴۵۳۹۲۱۳- ۴۴۵۰۴۴۶۱

محل دقیق قرار گرفتن مدرسه را در تصویر زیر ببینید.

بهترین مدارس متوسطه اول منطقه ۹ تهران

لوکیشن دبیرستان دوره اول پسرانه سلام ندای اندیشه منطقه ۹

مدارس سلام متوسطه اول منطقه ۱۲ تهران

دبیرستان دوره اول پسرانه سلام نجم‌الثاقب منطقه ۱۲

اگر از پایه هفتم به فکر رتبه خوب کنکور برای فرزندتان هستید و می‌خواهید با یک برنامه درست و اصولی پیش برود و به هدف برسد حتما سری به سایت مدارس سلام و همین‌طور سایت مدرسه نجم‌الثاقب بزنید و تعداد رتبه‌های برتر کنکور این مدرسه را ببینید. این مدرسه در میدان شهدا قرار گرفته است. اهالی محله‌های بهار، چهارصد دستگاه و دروازه شمیران دسترسی خوبی به این مدرسه دارند.

  • آدرس مدرسه: میدان شهدا، روبه‌رو اداره برق، خیابان شهید کفایی امانی ( بالاتر از سه‌راه سادات)، پلاک ۲۲۱
  • تلفن تماس: ۷۷۶۰۸۹۶۷- ۷۷۵۱۳۰۰۲- ۷۷۶۰۰۱۲۶

محل دقیق قرار گرفتن مدرسه را در این تصویر می‌بینید.

بهترین مدارس متوسطه اول منطقه ۱۲ تهران

لوکیشن دبیرستان دوره اول پسرانه سلام نجم‌الثاقب منطقه ۱۲

سخن پایانی

دوره نوجوانی فرزند شما باید در یک مدرسه مناسب با فضایی آرام و حرفه‌ای بگذرد. بنابراین برای انتخاب مدرسه باید حسابی تحقیق کنید و وقت بگذارید. در این مقاله درمورد ویژگی‌های بهترین مدارس متوسطه اول تهران و شهرستان‌ها برایتان توضیح دادیم. بهتر است قبل از انتخاب مدرسه ده سوالی که مطرح کردیم را بپرسید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. در انتهای مقاله هم تعدادی از بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه تهران و همین‌طور بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه تهران را معرفی کردیم. اگر می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری درمورد مدارس متوسطه اول سلام به‌دست بیاورید نام و شماره تماس خود را در قسمت نظرات وارد کنید تا کادر سلام در سریع‌ترین زمان با شما تماس بگیرند و اطلاعات مورد نظرتان را دراختیارتان بگذارند. امیدواریم با مطالعه این مقاله و کمک گرفتن از متخصصان سلام بتوانید انتخاب مطمئن و درستی داشته باشید.

سوالات متداول

  1. چگونه بهترین مدارس متوسطه اول ( راهنمایی ) استان تهران را انتخاب کنیم؟
    انتخاب این مدارس نیازمند این است که یک سری معیارها برای شناسایی و انتخاب مدارس داشته باشید که در این مطلب توضیح دادیم.
  2. بهترین مدارس متوسطه دوره اول سلام در کدام مناطق تهران هستند؟
    مدارس خاص متوسطه دوره اول سلام در مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۹ و ۱۲ تأسیس شده‌اند.
  3. برای انتخاب بهترین مدارس ویژه متوسطه دوره اول پسرانه تهران از کجا شروع کنیم؟
    اگر در تهران ساکن هستید قبل از هر چیز لیست مدارس دوره اول متوسطه تهران را تهیه کنید و بعد با استفاده از معیارهای گفته در این مطلب، آن‌ها را بررسی کرده و در نهایت بهترین دبیرستان را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط