خیریه جوانمردان سلام

خیریه سلام تجریش

از مهمترین آموزه‌های فرهنگی، اخلاقی و دینی که دانش‌آموزان باید در محیط مدرسه آن‌ها را فرابگیرند و تمرین کنند، انجام مسئولیت‌های اجتماعی است. مشارکت در امور اجتماعی در قالب کار فرهنگی یا فعالیت‌های خیریه به دانش‌آموزان می‌آموزد که نسبت به مشکلات و معضلات جامعه بی‌تفاوت نباشند و نقش آن‌ها در بهبود شرایط کشور را یادآور می‌شود. دبیرستان سلام تجریش نیز به عنوان یک پایگاه آموزشی و تربیتی، با راه‌اندازی خیریه سلام تجریش در جهت تقویت و ایجاد این احساس تعهد نسبت به جامعه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و انسانی، قدم برداشته است.

خیریه جوانمردان سلام تجریش

خیریه جوانمردان سلام تجریش سال گذشته با تأسی از پیمان حلف الفضول که پیامبر عظیم الشأن اسلام عضو آن بوده‌اند، نام‌گذاری و تأسیس شده است. اعضای این خیریه خانواده بزرگ سلام تجریش شامل اولیا، دانش‌آموزان و همکاران این مدرسه هستند. خیریه دبیرستان سلام تجریش با همکاری موسسه خیریه خادمین امام علی بن ابی‌طالب همکاری دارد که زیر نظر جناب آقای دکتر رسول خادم و با همیاری جمعی از قهرمانان پیشکسوت کشور و بازیگران مطرح کشورمان از جمله آقای پرویز پرستویی، اداره می‌شود.

فعالیت های خیریه سلام تجریش

در سال گذشته، خیریه سلام تجریش با همکاری موسسه خیریه خادمین امام علی، سه اقدام خیرخواهانه را پیگیری و به انجام رساند:

  • جمع‌آوری و اهدای تعداد زیادی اسباب‌بازی برای کودکان خانواده‌های نیازمند پیش از نوروز ۱۴۰۱
  • اهدای ۴ ویلچر به نیازمندان در مناطق محروم
  • جمع‌آوری کمک‌های مالی و رسیدگی به نیاز هم‌وطنان نیازمند

خیریه دبیرستان سلام تجریش همواره آماده دریافت کمک‌های خیرخواهانه و مشارکت‌های فعالانه جامعه سلام است تا در بزنگاه‌های مختلف به تعهدات خود جامه عمل بپوشاند. فعالیت‌های این مجموعه در سال گذشته نیز توسط بازیگر خوب کشورمان آقای پرویز پرستویی مورد توجه و پوشش در شبکه اجتماعی ایشان قرار گرفت. امید است که کماکان با همیاری جامعه سلام در دبیرستان سلام تجریش، شاهد انجام فعالیت‌های روزافزون در خدمت‌رسانی به نیازمندان باشیم.

خیریه دبیرستان سلام تجریش

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط