کتاب تمرینات سلام منتشر و توزیع شد

کتاب تمرینات سلام

کتاب‌های کمک درسی با هدف جبران خلأهای موجود در کتاب درسی، مرور مطالب، تمرین مباحث کلیدی و مهم دروس تهیه می‌شوند. مجموعه مدارس سلام با هدف بومی‌سازی کتاب‌های کمک درسی خود، سال‌ها است اقدام به انتشار کتاب‌های مجموعه تمرینات سلام می‌کند. مراحل طراحی سوالات، اضافه کردن مباحث جدید و طراحی گرافیکی، این کتاب‌ها از صفر تا صد توسط دبیران مدارس سلام در دپارتمان‌های تخصصی انجام می‌شوند. پس از آن با نظارت و تایید آموزشی این کتاب‌ها به مرحله چاپ و انتشار می‌رسند، به دفتر مرکزی مدارس سلام توزیع می‌شوند و ابتدای هر سال تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرند.

هدف از تولید مجموعه تمرینات سلام چیست؟

این مجموعه کتب، با بررسی نیازمندی‌های علمی، تحلیل نمرات و روند یادگیری دانش‌آموزان مدارس سلام تولید می‌شوند، بنابراین از دو شاخصه مهم بومی و اختصاصی بودن برخوردار هستند. همچنین هماهنگی مطالب کتاب تمرینات سلام با روند تدریس در کلاس، مقرون به صرفه بودن کتاب‌ها، تنوع و تشابه مطالب با کتاب درسی از جمله مزیت‌های استفاده از این منابع محسوب می‌شوند.

کتاب مجموعه تمرینات سلام

عناوین کتاب های مجموعه تمرینات سلام

تعداد ۳۹ هزار و ۵۷۸ جلد کتاب در مهر ماه ۱۴۰۱ منتشر شد و در اختیار ۱۳ هزار دانش‌آموز سلامی قرار گرفت. عناوین این کتب شامل این کتاب‌ها برای دروس فارسی، علوم، ریاضی، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، هندسه، حسابان، آمار و احتمال و عربی است. تعداد عناوین منتشر شده برای مقاطع مختلف نیز عبارتند از:

  • دبستان ۹ عنوان
  • دوره اول ۱۲ عنوان
  • دوره دوم  ۱۶ عنوان

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط