برگزاری آزمون ورودی مدارس سلام در سال ۱۴۰۱

برگزاری آزمون ورودی سلام

یکی از مهمترین رویدادهای سلام، برگزاری آزمون ورودی مدارس سلام برای دانش‌آموزان پایه نهم و ورود به پایه دهم است. آزمون ورودی سلام سال در سال ۱۴۰۱، در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه، با استقبال چشمگیر دانش‌آموزان انجام گرفت و داوطلبان برای ورود به ۱۸ شعبه متوسطه دوم سلام در تهران، کرج و تبریز به رقابت پرداختند.

جزئیات برگزاری آزمون ورودی مدارس سلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی سلام، از دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت تا از نام و آدرس حوزه امتحانی خود مطلع شوند. به دلیل استقبال دانش‌آموزان در آزمون ورودی سال جاری مدارس سلام، حوزه‌ها نیز نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا کردند. آزمون ورودی سال ۱۴۰۱ مدارس سلام در ۵ حوزه مختلف شامل چندین دانشکده از دانشگاه‌های خوب کشور انجام گرفت. بالغ بر ۲۵۰ نفر از عوامل اجرایی و مراقبین در ۵ حوزه زیر، بر اجرای صحیح آزمون نظارت داشتند:

  • دانشگاه شهید بهشتی
  • دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران
  • دانشگاه الزهرا
  • مجتمع آموزشی سلام البرز
  • مجتمع آموزشی سلام ندای اندیشه
برگزاری آزمون ورودی ۱۴۰۱ در مدارس سلام

حضور دانش‌آموزان در حوزه‌های دانشگاهی، مزیتی برای آشنایی و افزایش رغبت آن‌ها در راستای تلاش بیشتر در دوره دوم متوسطه و آمادگی ذهنی برای ورود به این مقطع تحصیلی سرنوشت‌ساز بود. آزمون رأس ساعت ۱۶ تا ساعت ۱۸ و ده دقیقه، در روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت، به خوبی برگزار شد. برگه‌های آزمون نیز بلافاصله در مرکز آزمون مجموعه مدارس سلام تصحیح و نتایج پس از چند ساعت به مدارس اعلام شدند. در نهایت مدارس با بررسی برایند نتایج داوطلبان، شامل نتایج آزمون تشریحی، آزمون آزمایشی، آزمون پایانی و مصاحبه، دانش‌آموزان منتخب را مشخص کرده و از آن‌ها دعوت به ثبت نام کردند.

از سایر دانش‌آموزان علاقه‌مند که به هر دلیل نتوانستند در این مراحل پذیرفته شوند، بابت حسن اعتماد آن‌ها نهایت تشکر را داریم و برای آن‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنیم.

همچنین از مسئولین و کادر دانشگاه‌ها که برای برگزاری این آزمون با مجموعه مدارس سلام استقبال و همکاری بی‌نظیری به عمل آوردند، کمال تشکر را داریم.

پیشنهاد: نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس سلام

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط