ثبت نام رشته انسانی در دبیرستان پسرانه سلام نجم الثاقب

دبیرستان سلام نجم الثاقب

در ۲۰ سال گذشته مجموعه مدارس سلام در مناطق مختلف تهران و ۴ شهر البرز، مشهد، شاهرود و تبریز همراه دانش‌آموزان و والدین در مقاطع مختلف بوده است. تاکنون در مقطع متوسطه دوم این مدارس فقط رشته‌های ریاضی و تجربی ارائه می‌شد اما مفتخریم به اطلاع خانواده‌ها و دانش‌آموزان محترم ساکن در منطقه ۱۲ تهران برسانیم که دبیرستان پسرانه مقطع دوم متوسطه نجم الثاقب آماده ثبت نام از دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته انسانی در پایه دهم است.

ثبت نام رشته انسانی در دبیرستان نجم الثاقب

دبیرستان پسران نجم‌الثاقب در منطقه ۱۲ تهران واقع شده است و تاکنون دو رشته تجربی و ریاضی را ارائه می‌داد. دانش‌آموزان این مدرسه با تلاش خود و در کنار کادر آموزشی، مشاوران خبره در پایه‌های مختلف و دبیران متبحر، طی سال‌های گذشته افتخارات متعددی در حوزه کنکور، المپیاد و فعالیت‌های پژوهشی کسب کرده‌اند. اینک مجموعه‌ای از دبیران و کادر مجرب در زمینه آموزش علوم انسانی در این مدرسه گرد هم آمده‌اند تا در سال تحصیلی جاری، از دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته انسانی ثبت نام به عمل بیاید.

رشته انسانی دبیرستان سلام نجم الثاقب

آدرس دبیرستان پسرانه سلام نجم‌الثاقب

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری، تماس تلفنی یا ثبت نام در سایت مجموعه مدارس سلام، مراحل ثبت نام رشته انسانی را طی کنند.

  • مدیریت: جناب آقای مصیبی
  • آدرس: منطقه ۱۲ تهران، خیابان انقلاب، بعد از پیچ شمیران، خیابان صفی علیشاه، کوچه شهید علی آبادی، نبش خیابان ولی آباد
  • شماره تلفن: ۷۷۶۴۳۰۷۰-۰۲۱ و ۷۷۵۳۳۷۸۸-۰۲۱ و ۷۷۶۴۷۲۶۳-۰۲۱
  • ویرایش: شغل های رشته انسانی

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط