یک روز با پیش دبستانی مدارس سلام

یک روز با پیش دبستانی مدارس سلام

صبح بخیر روز زیبا!

اول از همه، خوشمزه ترین صبحانه ی دنیا روز ما، با صبحانه ای خوشمزه شروع می شود! در کنار هم، با خوشحالی صبحانه می‌خوریم و برای شروع یک روز جذاب و هیجان انگیز، انرژی جمع می‌کنیم.

بچه ها وقت بازیه

ما در پیش دبستانی مدارس سلام چیزهای زیادی یاد می گیریم، اما خوشبختانه هیچ آموزشی بدون بازی و سرگرمی نیست. حتما می دانید که بازی کردن حق طبیعی ما بچه هاست و ما خیلی خوشحالیم که اینجا، به حقوق ما احترام گذاشته می شود!

این مقاله را نیز مطالعه کنید: آشنایی با پیش‌دبستان‌ها و دبستان‌های سلام ، بازی‌هایی برای تقویت خلاقیت کودکان

انتخاب یک مدرسه‌ی مناسب

قراره چی یاد بگرییم؟ همه چی!

باورتان نمی‌شود اگر بگویم معلم‌های ما زمانی که با هم بازی می‌کنیم، چه درس های هیجان انگیزی به ما یاد می‌دهند! از حل کردن انواع ماز، سودوکو و بازی های ریاضی گرفته تا درست کردن کلاژ و کاردستی با مواد بازیافتی، کلاس‌های علوم و محیط زیست و پژوهش‌های علمی، آموزش‌های دینی، زبان انگلیسی و
مهارت‌های کامپیوتری و… . برای خود ما هم اولش سخت بود که باور کنیم در پیش دبستانی مدارس سلاممی‌توانیم این همه درس‌های جذاب داشته باشیم، اما حالا فقط لذت می‌بریم.

این مقاله را نیز مطالعه کنید: اهمیت هنر

دوست دارید بیشتر بدانید؟!

پس اجازه بدهید برایتان توضیح بدهم! ما در دوره ی پیش دبستانی مدارس سلام مهارت‌های خیلی متنوعی را یاد می‌گیریم. برای مثال ورزش‌های مختلفی که همگی برای رشد حسی-حرکتی ما در این سن مناسب هستند؛ را انجام‌می دهیم. با هم قرآن خواندن یاد می‌گیریم، نسبت به کشورمان و آداب و رسوم شهرهای مختلف آن شناخت پیدا می‌کنیم، با هنر آشنا می‌شویم و سعی می‌کنیم بیشتر به زیبایی‌های دنیا توجه کنیم، یاد می‌گیریم چطور بهداشت را رعایت کنیم و به محیط زیست و طبیعتی که گنجینه‌ی ارزشمندمان است، احترام بگذاریم.

انتخاب بهترین دبستان مشهد

دپارتمان های تخصصی پیش دبستانی مدارس سلام را بشناسید؟

دپارتمان تخصصی آموزش

برنامه ریزی این دپارتمان بر عهده ی متخصصانی است که به ویژگی‌ها و نیازهای ما در این سن شناخت کامل دارند و می‌دانند چه آموزش‌هایی در این سن برای ما ضروی است. ما مطمئینم کتاب‌هایی که از طرف این دپارتمان در اختیار ما قرار می‌گیرد، محتوایی متناسب با سن ما دارد.

دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی پیش دبستانی مدارس سلام

اساتید ما در این دپارتمان از موسسات و مدارس عالی کشور هستند و علاوه بر اینکه ما در محیطی شاد و مفرح زبان یاد می‌گیریم؛ حتی بعضی از درس‌های پایه مثل ریاضی را هم به زبان انگلیسی آموزش می‌بینیم. جلسات آموزش زبان ما با 5 جلسه کلاس زبان برابر هستند و ما دیگر نیازی به کلاس‌های زبان آموزشگاه‌های خارج از مدرسه نداریم. ضمن اینکه از همین طریق، حتی می‌توانیم به دریافت مدارک بین المللی هم فکر کنیم. هیجان انگیز است، نه؟!

دپارتمان تخصصی کامپیوتر و فناوری های مدرن

ما در این واحد جدیدترین و کارآمدترین وسایل الکترونیکی را در اختیار داریم. سایت کامپیوتری ما خیلی مجهز است و کتاب‌هایی که طبق آن‌ها آموزش می‌بینیم طبق استاندارد بین المللی Kids-E طراحی شده‌اند.
برای دپارتمان IT ما 8 سطح تعریف شده که بعد از اتمام هر دوره، گواهی آن سطح را دریافت می‌کنید.

پیش دبستانی مدارس سالم

دپارتمان تخصصی پژوهش پیش دبستانی مدارس سلام

حتما شما بهتر از ما می‌دانید که داشتن مهارت پژوهش، چقدر برای سال‌های آینده‌ی ما مهم است و هرچه مهارتی را زودتر یاد بگیریم، بهتر و عمیق‌تر می‌توانیم به آن بپردازیم. ما از همین سن کم پژوهش کردن را شروع می‌کنیم تا با رسیدن به پایه‌های چهارم و پنجم و ششم، تمام مهارت‌های مربوط به این حوزه را یاد بگیریم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ما در کلاس‌های این دپارتمان، بیشتر از همیشه کار گروهی و فعالیت در کنار یک گروه را یاد می‌گیریم. طرح درس این دپارتمان به سه قسمت اصلی تقسیم می‌شود: بازی‌های فکری، سازه‌های پژوهشی مثل رباتیک و هوافضا و روش تحقیق علمی.

لازم می دانم این نکته را هم بگویم؛ اهدافی که در این دپارتمان به آن‌ها پرداخته می‌شوند بسیار گسترده هستند. بخشی از این اهداف عبارتند از:
افزایش قدرت یادگیری، اعتماد به نفس، تمرکز، هماهنگی بین چشم و دست، بهبود قدرت تصمیم گیری سریع و قدرت پیش بینی و بسیاری مهارت‌های دیگر.

دپارتمان تخصصی مشاوره و مهارت های زندگی

میدانید که زندگی چقدر چالش برانگیز و پیش بینی ناپذیر است! و به همان اندازه سازگار شدن با تغییرات ناگهانی برای ما کودکان، سخت تر از شما والدین عزیز است. ما درپیش دبستان خود مشاوران دلسوزی داریم که به ما و والدینمان کمک می‎‌کنند احساس رضایت درونی بیشتری از زندگی داشته باشیم. این خدمات مشاوره‌ای ممکن است به صورت مهارت‌هایی گروهی در کلاس و یا گروه‌های کوچک‌تر و حتی به صورت فردی باشند.

دپارتمان تخصصی تغذیه و سالمت جسم

ما بچه‌ها نیاز داریم هر 4 تا 6 ساعت، غذایی مقوی بخوریم تا عملکرد مغزمان افت پیدا نکند و درس‌ها را خوب یاد بگیریم. پیش دبستانی ما به کمک متخصصان تغذیه توانسته برنامه ی غذایی دقیق شامل وعده های اصلی و میان وعده ها تهیه کند تا ما تغذیه ی سالمی داشته باشیم. ضمن اینکه رشد جسمانی ما، به صورت مرتب و مطابق با نمودارهای رشدی چکاپ می شود.

این مقاله را نیز مطالعه کنید: چطور کودکانمان را به خوردن رنگین کمانی از میوه‌ها و سبزیجات مختلف تشویق کنیم؟!

دپارتمان تخصصی ورزش

حتما شما بزرگترها خیلی بهتر از ما نسبت به اهمیت ورزش آگاهی دارید؛ تقویت سیستم دفاعی‌بدن، سالم‌تر ماندن مفصل‌ها، استخوان‌ها و ماهیچه‌ها و تقویت حافظه و اعتماد به نفس،‌بخشی از دلایل اهمیت ورزش به حساب می آیند. در یش دبستانی مدارس سلام ما هم ورزش با نظارت افرا‌د متخصص در زمینه‌ی تربیت بدنی و با هدف تقویت حرکات پایه، افزایش تمرکز و تعادل، انجام‌می شود.

برنامه ی پیش دبستانی مدارس سلام برای دوران آموزش مجازی چیه؟


کلاس‌ها و برنامه‌های دپارتمان‌های مختلف، طبق اصول تعریف شده برای آموزش مجازی، پیش می‌روند و مربیان ما تمام تالش خود را می کنند که کیفیت کلاس‌ها در طول آموزش مجازی افت پیدا نکند؛ مخصوصا آموزش در حوزه ی بهداشت و سلامت که این روزها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. کلاس‌های مجازی ما طراحی شده‌اند.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط