پارسا پردلی مدال طلای المپیاد کامپیوتر

مدال طلا المپیاد کامپیوتر

اقای پارسا پردلی بهروز دانش‌آموز سلامی پایه دوازدهم، با کسب مدال طلای المپیاد کشوری سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ کامپیوتر، توانست برگی دیگر بر افتخارات مجموعه مدارس سلام در المپیاد بیفزاید. این دانش‌آموز ممتاز، یکی از اعضای تیم ملی المپیاد جهانی کامپیوتر خواهد بود که شهریور ماه سال ۱۴۰۲، در سی و پنجمین المپیاد جهانی ۲۰۲۳ مجارستان حضور پیدا می‌کند.

مدال طلای المپیاد کامپیوتر

آشنایی با پارسا پردلی برنده مدال طلای المپیاد کامپیوتر

برنده مدال طلای المپیاد کامپیوتر درباره علت حضور در این رقابت گفت: در کودکی با کامپیوتر آشنا شدم و همیشه به کامپیوتر علاقه زیادی داشتم. او درباره آشنایی با المپیاد افزود:

در پایه هشتم از طریق مدرسه سلام، از المپیاد کامپیوتر اطلاع پیدا کردم. با حضور در باشگاه المپیاد سلام از پایه نهم به صورت جدی برای المپیاد کامپیوتر مطالعه داشتم. هدف من از ابتدا کسب مدال طلا بود و در این مسیر از حمایت و مشاوره‌های اساتید متخصص باشگاه سلام و مدرسه استفاده کردم. پیشنهادم به دانش‌آ‌موزان علاقه‌مند این است که ناامید نشوند و با قدرت هدف خود را دنبال کنند. برای رسیدن به بهترین نتیجه در این رقابت تنگاتنگ، از مشاوره‌های افراد خبره در مدرسه و باشگاه المپیاد سلام نیز غافل نشوند.

امید داریم که در المپیاد جهانی کامپیوتر شاهد درخشش آقای پارسا پردلی و کسب مدال طلا توسط ایشان باشیم. همچنین برای همه دانش‌آموزان کوشا و علاقه‌مند به المپیاد، آرزوی موفقیت داریم.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط