افتخار رتبه تک رقمی کنکور ۱۴۰۱ در مدرسه سلام

رتبه 8 کنکور ریاضی

دانش‌آموزان مجموعه مدارس سلام با بیش از ۵۵ شعبه که در مقاطع مختلف و شهرهای تهران، کرج، البرز، شاهرود و مشهد تأسیس شده‌اند، از سال ۱۳۸۱ تاکنون افتخارات بسیاری در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، المپیاد، مسابقات علمی، فرهنگی و هنری کسب کرده‌اند. امسال نیز مفتخریم اعلام کنیم که آرمین خسروی یکی از دانش‌آموزان و فرزندان خانواده بزرگ سلام، موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور ۱۴۰۱ شد و برگی دیگر از موفقیت‌های مدارس سلام را رقم زد. این دانش‌آموز که از سال دهم یعنی شروع مطالعات و برنامه‌ریزی جدی برای کنکور در مدارس سلام حضور داشت، توانست در رشته ریاضی رتبه ۸ را از حدود ۴۵ هزار داوطلب رشته ریاضی منطقه ۱ و مجموع حدود ۱۴۰ هزار داوطلب در کلیه سهمیه‌های این رشته را به دست بیاورد.

افتخار کنکور 1401 مدارس سلام

ما در مدارس دوره دوم مدارس سلام تلاش می‌کنیم با بررسی برنامه‌های بلندمدت و برنامه‌ریزی برای کنکور، هر سال شاهد نتایج خوب دانش‌آموزان در این رقابت سرنوشت‌ساز باشیم. افتخارات مدارس سلام در کنکور و کسب رتبه‌های تک رقی، دو رقمی و سه رقمی کنکور را می‌توانید در بخش افتخارات کنکور دنبال کنید و با اسامی دانش‌آموزان موفق مجموعه مدارس سلام آشنا شوید.

در پایان، این موفقیت را به آرمین خسروی عزیز و خانواده بزرگ سلام تبریک می‌گوییم و برای تمام دانش‌آموزان میهن اسلامیمان آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط