کارسنج ابزاری برای آموزش بهتر و دقیق‌تر

کارسنج ابزاری برای آموزش بهتر و دقیق‌تر

کلید طلایی موفقیت در مسیر تحصیلی، برنامه‌ریزی و دقت است. برنامه‌ریزی کمک می‌کند نقاط قوت و ضعف هر دانش‌آموز مشخص شود؛ نقاط قوت تقویت شوند و نقاط ضعف زیر ذره‌بین بروند. کارسنج با برنامه‌ریزی دقیق درسی و یک ذره‌بین بسیار سخت‌گیر، این کار را برای‌تان انجام می‌دهد. مسلماً مسئولان مدرسه، تا حدودی می‌توانند روی نظارت بر تکالیف، تحلیل آزمون‌ها و روند فردی هر دانش‌آموز تمرکز کنند. اما سامانه کارسنج ، دستیار و همکار والدین و مسئولان مدرسه است و با تحلیل‌های دقیق، به مسیر تحصیلی فرزندتان نظم می‌بخشد. اما کارسنج چیست؟ در این مقاله از سلام، می‌توانید با این سامانه‌ی آموزشی و کارآمد آشنا شوید و از آن استفاده کنید.

سامانه کارسنج

کارسنج Karsanj.net چیست؟

کارسنج، یک سیستم جامع است که به دست جمعی از بهترین مشاورهای تحصیلی، طراحی شده است. هدف این سیستم، تسهیل روند تحصیل و بهینه شدن آموزش است.

در واقع، سامانه‌ی کارسنج، مجموعه‌ای متنوع و کارآمد از ابزارها و قابلیت‌هایی برای نظم بخشیدن به سیستم آموزشی و بهینه کردن آن است. این ابزارها در بستر وب طراحی شده‌اند و به مدارس کمک می‌کنند فضایی دقیق و منظم برای تحلیل هر دانش‌آموز داشته باشند.

در واقع کارسنج، سامانه‌ای است که با کمک گرفتن از تکنولوژی، تحصیل در مدرسه را منظم‌تر، سریع‌تر و کارآمد‌تر می‌کند. این سامانه در مدارس برتر کشور مثل مجموعه مدارس سلام، به اولیا کمک می‌کند دقیق‌تر در جریان وضعیت تحصیلی فرزندشان باشند، به معلم‌ها کمک می‌کند بهتر تدریس کنند و بیشتر در جریان سطح هر دانش‌آموز باشند و به مدیران کمک می‌کند مدرسه را دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر اداره کنند.

سامانه کارسنج مدارس برتر، شامل امکانات و کمالاتی مثل کلاس آنلاین، حضور غیاب خودکار، ضبط کلاس‌ها، تفکیک تکالیف مربوط به هر درس، ارسال پیامک خودکار برای تاخیر در ارسال تکالیف، امکان تصحیح آنلاین تکالیف و ثبت نمره برای معلم، امکان برگزاری آزمون‌های آنلاین، ارائه کارنامه‌ها و تحلیل نمرات هر درس، بخشی از توانایی‌های این سامانه هستند.

چرا از کارسنج استفاده کنیم؟

حضور یک سامانه‌ی کارآمد، برای نظم بخشیدن به روند تحصیل، هم به دانش‌آموز کمک می‌کند، هم به دبیران، اولیا و مدیران مدرسه. این سامانه باعث می‌شود معلم‌ها و اولیا به نمرات و روند انجام تکالیف نظارت داشته باشند، نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را بشناسند و روی‌شان تمرکز کنند، اولیا و دبیران ارتباطی آسان و مداوم داشته باشند و هزاران مزیت دیگر.

در دنیایی که همه‌چیز به کامپیوترها سپرده می‌شود، سرعت کارها افزایش یافته و انجام‌شان آسان‌تر شده، کارسنج آمده تا کارهای مهم ولی وقت‌گیر را برای مدارس آسان‌تر کند. استفاده از این سامانه، باعث راحت‌تر شدن مدیریت مدرسه و در نتیجه تمرکز بیشتر روی بازدهی است. کارسنج مدارس برتر، پلی است بین والدین و مدرسه و دانش‌آموزان و دبیران. با این سامانه دیگر نیاز نیست نگران انجام تکالیف باشید، برای اطلاع از وضعیت تحصیل فرزندتان شال و کلاه کنید و به مدرسه بروید و می‌توانید با تنها چند کلیک، وضعیت تحصیلی فرزندتان را رصد کنید.

اگر دبیر هستید هم این سامانه کمک می‌کند از وقت کلاس استفاده‌ی بهینه داشته باشید، ویژگی‌های کلی دانش‌آموزان‌تان را بدانید و حین تدریس روی این ویژگی‌ها تمرکز کنید و به‌صورت کلی، تدریس بهتر و راحت‌تری داشته باشید.

کارسنج چیست

چطور می‌توانیم از کارسنج استفاده کنیم؟

اما می‌رسیم به این سوال شیرین که چطور از کارسنج استفاده کنیم؟

در گام اول باید نحوه ورود به کارسنج را با هم مرور کنیم؛ برای ورود به سامانه کارسنج مراحل زیر را طی کنید:

  • در گام اول، وارد سایت کارسنج شوید یا در مرورگر، کلمه‌ی کارسنج را جست‌وجو کنید.
  • در صفحه‌ی اول، برای ورود، نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید؛ این اطلاعات برای شما پیامک می‌شود. اگر این اطلاعات را دریافت نکرده‌اید، از مدرسه بخواهید مجدد برای‌تان ارسال کند.
  • حالا نوبت انتخاب سال تحصیلی است تا سامانه با آغوش باز شما را بپذیرد.

اما چطور با کارسنج کار کنیم؟

راهکارهای زیر آموزش کار با کارسنج هستند:

  • بعد از ورود به آغوش سیستم، وارد صفحه‌ی شخصی خودتان می‌شوید، صفحه‌ای که در آن اطلاعاتی مانند نام ولی، تاریخ آخرین ورود و سال تحصیلی نمایش داده می‌شود. در این قسمت همچنین شاهد بخش‌های دیگری هم هستید؛ بخش‌هایی مثل:
  • استراتژی مطالعاتی: دانش‌آموز در مسیر کنکور است یا المپیاد علمی؟ این بخش توسط مشاور پایه تعیین می‌شود؛
  • الگوی ساعت مطالعه: برنامه‌ی مطالعه‌ی روزانه و هفتگی؛ از مهم‌ترین کمالات این بخش، این است که برنامه برای هر دانش‌آموز متفاوت است و با توجه به ویژگی‌های فردی تعیین می‌شود. این برنامه در طول سال، مدام با توجه به وضعیت دانش‌آموز تغییر می‌کند و چهره‌های جدیدی پیدا می‌کند. برنامه‌ای کامل و دقیق که با در نظر گرفتن تمام شرایط، به دانش‌آموز کمک می‌کند. همچنین هر دانش آموز می‌تواند از این بخش به عنوان دفترچه یادداشت نیز استفاده کند و ساعات مطالعه‌اش را ثبت کند.
  • حالا سیستم به شما بخش‌های مختلفی را ارائه می‌کند که می‌توانید با توجه به هدف‌تان وارد هر بخش شوید و اطلاعات مدنظرتان را بردارید. بخش‌هایی مثل اخبار واحد پایه، اخبار واحد فرهنگی و اخبار واحد پژوهش. اخبار پایه، شامل اطلاعیه‌های مربوط به این پایه است که توسط مشاور پایه بارگذاری می‌شود.

قسمت‌های مختلف سامانه کارسنج

  • اطلاعات بیشتر را می‌توانید از نوار اصلی بردارید؛ نوارهایی مثل گزارش‌ها، برنامه هفتگی کلاس‌ها و سایر بخش‌ها. در این بخش می‌توانید اطلاعات کامل مطالعه‌ی دانش آموز را مشاهده و بررسی کنید. همچنین مباحث دیگری مثل کارنامه‌ها که نمره و رتبه‌ی دانش‌آموز را نشان می‌دهند، در بخش گزارش‌ها مطرح شده‌اند.
  • برای ارتباط با مشاور پایه، از بخش مدیریت پیام‌ها کمک بگیرید. نکته‌ي مثبت این بخش این است که اولیا و دانش‌آموزان به پیام‌های همدیگر دسترسی ندارند.
  • برای تغییر رمز عبورتان هم می‌توانید وارد بخش امکانات کاربران شوید و از منو تغییر مدنظرتان را انتخاب و اعمال کنید.
رتبه برنر کنکور

و در آخر این که

سامانه‌ي کارسنج، در واقع عصای دست والدین، دانش آموزان و مدیران مدرسه است. این سامانه در زمان صرفه‌جویی می‌کند، دانش‌آموز را به بهترین شکل ممکن زیر ذره‌بین می‌برد و از مشکلات تحصیلی جلوگیری یا حل‌شان می‌کند. مدارس سلام با استفاده از سامانه کارسنج به بهتر شدن و مفیدتر شدن مسیر تحصیلی کمک می‌کنند. ورود به کارسنج در واقع کمک گرفتن از یک ناظر ۲۴ ساعته است که بخش زیادی از کارهای شما را انجام می‌دهد و نتیجه را در اختیارتان می‌گذارد. 

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط