برگزاری مسابقات کتبی دهمین دوره جشنواره اسوه حسنه

مسابقات کتبی دهمین دوره اسوه حسنه

بخش کتبی جشنواره فرهنگی و هنری اسوه حسنه در صبح روز یکشنبه ۶ آذر ماه به طور هماهنگ در ۱۶ مدرسه متوسطه دوم سلام و شهرهای تهران، کرج و تبریز برگزار شد. کلید این مسابقات اعلام شده و در اختیار دانش‌اموزان قرار گرفته است و نتایج آزمون در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

بخش کتبی جشنواره اسوه حسنه

رشته ها و شرکت کنندگان بخش کتبی جشنوراه اسوه حسنه

دهمین مسابقات کتبی اسوه حسنه شامل ۷ رشته مفاهیم، احکام ویژه بانوان و آقایان، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، ترجمه قرآن به انگلیسی، کتابخوانی رمان و کتابخوانی تخصصی بود. ثبت نام دانش‌آموزان نیز از طریق مدارس و در سامانه تراز انجام گرفت. مدارس می‌توانستند با بررسی‌های انجام شده و آزمون‌های داخلی، در هر رشته پایه ۳ نفر و در مجموع ۴۲ نفر را از پایه‌های دهم و یازدهم برای شرکت در این دوره معرفی کنند.

با استقبال پرشور دانش‌آموزان، شاهد حضور ۵۶۴ دانش‌آموز پسر و ۱۶۲ دانش‌آموز دختر در بخش کتبی دهمین دوره جشنواره اسوه حسنه و افزایش مشارکت دانش‌آموزان نسبت به دوره‌های گذشته بودیم.

معاونین فرهنگی مدارس نیز به عنوان ناظر در حوزه‌های برگزاری حضور پیدا کردند. این مسابقات شامل نمره منفی بود و کلید اولیه سوالات نیز پس از چند روز در اختیار دانش‌اموزان قرار گرفت. نتایج بخش کتبی دهمین دوره جشنواره اسوه حسنه و برگزیدگان، همراه با نتیجه سایر بخش‌های این مسابقه در روز اختتامیه، اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط