دانیال حسین تبار مدال نقره المپیاد جهانی فیزیک را کسب کرد

المپیاد جهانی فیزیک مدرسه سلام

در المپیاد جهانی فیزیک ۲۰۲۲ که در کشور سوئیس برگزار شد، شاهد افتخارآفرینی یکی از دانش‌آموزان سخت‌کوش سلام بوده‌ایم. دانیال حسین‌تبار موفق به کسب مدال نقره مسابقات جهانی فیزیک شد و افتخاری دیگر بر مجموعه افتخارات المپیاد مدارس سلام افزود. آزمون المپیاد جهانی فیزیک از دوشنبه ۲۰ تیرماه آغاز شد و تا چهارشنبه ۲۳ تیر ادامه داشت و به صورت مجازی در دو بخش عملی و تئوری برگزار شد.

دانیال حسین تبار المپیاد فیزیک

باشگاه المپیاد مدارس سلام

کشف و پرورش مغزهای متفکر و دست‌های سازنده در کشور، موجب تقویت هویت ملی، معرفی توان علمی کشور به دنیا و پیشرفت در عرصه‌های مختلف خواهد بود. با این هدف مجموعه مدارس سلام از ابتدا توجه ویژه‌ای به هدایت و آموزش دانش‌آموزان المپیادی داشت و دپارتمان‌های آموزش المپیاد را در مدارس تأسیس کرد. دانش‌آموزان مدارس سلام با حضور در باشگاه المپیاد از حضور بهترین اساتید و مشاورین المپیاد کشور در رشته‌های مختلف، بهره‌مند می‌شوند. این باشگاه تاکنون موفق به آموزش بسیاری از دانش‌آموزان مستعد و کسب بیش از ۲۲ مدال جهانی المپیاد و بیش از ۲۲۰ مدال کشوری شده است. دانش‌آموزانی منظم، پرکار، پرتلاش و هدف‌مند که با تکیه بر سواد و معلومات المپیادی خود توانایی کسب بهترین رتبه‌های کنکور سراسری دانشگاه‌ها را خواهند داشت.

امیدواریم تمامی دانش‌آموزان پرتلاش و هدف‌مند میهن عزیزمان، پله‌های ترقی را طی کنند و در بالاترین جایگاه و مقام علمی قرار بگیرند. در انتها جدیدترین افتخار مجموعه در کسب مدال جهانی را به دانش‌آموز گرامی دانیال حسین تبار، خانواده محترمشان و جامعه بزرگ سلام تبریک می‌گوییم.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط