انتخاب بهترین دبستان های تهران با ۱۰ سوال

بهترین دبستان های تهران

فهرست مطالب

وقتی فرزندمان به دنیا می‌آید هزاران آرزوی رنگارنگ برای آینده‌اش در ذهنمان می‌چینیم. تحصیل در بهترین دبستان های تهران یا هر شهر دیگر پله اول ورود کودکان به اجتماع و دنیای علم است. اگر از ماجرای تحصیلات در خانه دانشمندان بزرگ و استثنایی مثل ادیسون بگذریم، تقریبا موتور موفقیت‌های بیشتر نوابغ از همان سال‌ها ابتدایی تحصیل روشن‌شده است. همین موضوع باعث می‌شود که پیدا کردن و انتخاب بهترین پیش دبستان دخترانه تهران یا بهترین پیش دبستانی پسرانه کاری سخت و البته مهم باشد که حسابی ذهن والدین را به خود مشغول می‌کند. در ادامه این مطلب خواهیم دید که با پرسیدن چه سوالاتی باید به بهترین دبستان ها در تهران برسیم؟

۱۰ سوال برای انتخاب بهترین دبستان و پیش دبستانی در تهران

برای شروع شاید بهتر باشد یک لیست آماده کنید با عنوان بهترین دبستان تهران را چطور بشناسیم. ما فهرستی از سوالات برای شناخت بهترین دبستان های تهران را نوشته‌ایم که می‌تواند برای پیدا کردن بهترین پیش دبستانی تهران و همچنین بهترین دبستان تهران حسابی به شما کمک کند.

چه چیزهایی در مدرسه ابتدایی آموزش داده میشود

پیش دبستانی و دبستان از مقاطع مهم برای کودکان هستند که بنیان بسیاری از مسائل تربیتی و تحصیلی را در کودکان نهادینه می‌کند. مدت دوره پیش دبستانی مانند سایر پایه‌های تحصیلی ۹ ماه است در مدارس مختلف ممکن است کمی تفاوت داشته باشند که بهتر است درباره برنامه‌های مدرسه برای کودکان پیش دبستانی سوال کنید. اگر برایتان سوال پیش آمده باشد که در پیش دبستانی چه چیزی یاد میدهند باید بدانید بر اساس قوانین پیش دبستانی هر مدرسه می‌تواند بر اساس معیارهای خود و محتوای دروس پیش دبستانی را با کتاب‌های متنوعی که در بازار وجود دارند تعریف کند یا کتاب‌های خاص خود را طراحی و به کودکان آموزش دهد.

بهترین پیش دبستان دخترانه تهران

محیط مدرسه برای کودک من مناسب است؟

قبل از انتخاب بهترین مدارس ابتدایی تهران خوب است که به نیازهای کودکتان توجه کنید. به نظرتان فرزندتان در یک محیط شلوغ بیشتر احساس امنیت می‌کند یا یک محیط آرام؟ اهل نظم است یا دوست دارد در زمان انجام کارها کمی آزادی عمل داشته باشد؟ با جمع‌بندی تمام این مورد می‌توانید روند انتخاب بهترین دبستان دخترانه تهران یا بهترین دبستان پسرانه تهران راکمی سریع‌تر پیش ببرید. مثلاً اگر کودکتان طرفدار نظم زیاد است و اتفاقا از محیط‌های پر سر و صدا فراری است، قطعاً عاشق یک مدرسه جمع‌وجور می‌شود که برای هر کاری قوانین روشن و شفافی دارند و با چند قانون ساده و کاربردی فضای مدرسه را قانون‌مند و درعین حال شاد نگه می‌دارند.

مدرسه فضای مناسب و کافی دارد؟

حتماً شما هم می‌دانید که بخش بزرگی از رشد جسمانی در دوران کودکی اتفاق می‌افتد. از طرف دیگر انرژی بچه‌ها هم تا دلتان بخواهد زیاد است. بهترین دبستان های تهران به ویژگی مکان های مختلف یک مرکز پیش از دبستان و دبستان توجه ویژه دارند. بعضی از مدارس و پیش دبستانی‌ها هم پا را فراتر گذاشتند و با توجه به همین نیاز ساده، با سالن‌های ورزشی مختلف همکاری می‌کنند. درنتیجه بچه‌ها در ساعت‌های ورزش می‌توانند به‌راحتی در یک سالن با امکانات مناسب هم ورزش کنند هم حسابی استخوان‌بندی بدنشان را قوی کنند. در کنار این موضوع خوب است که هنگام انتخاب بهترین دبستان دخترانه یا بهترین دبستان پسرانه به نکات دیگری مثل نور کافی محیط، سیستم تهویه به‌روز و کارآمد هم توجه کنید چراکه این مسائل جزیی هم ممکن است درروند یادگیری فرزندتان تأثیر بگذارند.

محتوای دروس پیش دبستانی

مدرسه کادر علمی خوب و سیستم مدیریتی منسجمی دارد؟

تفاوتی ندارد بخواهید بهترین دبستان پسرانه تهران یا بهترین دبستان دخترانه تهران را انتخاب کنید، خوب است بدانید که مدیریت هر مدرسه، ستون اصلی آن است. معمولاً در مدارس زنجیره‌ای نوعی تفکر منسجم و ساختاریافته پشت سر هم تصمیم وجود دارد. این نوع تفکر با شرایط روز و نیازهای کودکان به شکل مستمر کارآمدتر می‌شود و درنتیجه خیالتان راحت است که فرزندتان در یک محیط ساختاریافته رشد می‌کند. از طرف دیگر استفاده از کادر علمی معتبر هم نکته‌ی دیگری است که نباید از آن غافل شوید.

اما تنها بار علمی یک معلم و دبیر است که او را موفق می‌کند؟ معلم‌ها مخصوصا مربی و معلم دبستان و پیش دبستانی نقش پررنگی در علاقه‌مند شدن یا نشدن هریک از ما به علم‌آموزی و تحصیل‌دارند. بنابراین اخلاق خوش، صبر و تحمل زیاد و البتهِ استفاده از انواع روش‌های روانشناسی در تدریس از ویژگی‌های مهم یک معلم باتجربه است. خصوصیاتی که معمولاً از چشم مسئولین آموزش پرورش و مدارس ممتاز دور نمی‌ماند و شما خیالتان راحت است که فرزندتان در یک مدرسه خوب، علاوه بر برخورداری از امکانات فیزیکی مناسب با کادری مجرب هم سروکار دارد و تحصیلش را شروع می‌کند.

امکانات آموزشی دبستان و پیش دبستانی چیست؟

تحقیقات ثابت کرده‌اندکه بسیاری از ما از طریق آزمون‌ و خطا و آزمایش می‌توانیم مباحث مختلف را یاد بگیریم. آزمایش‌های ساده‌ای که در کودکی انجام می‌دادیم یادتان هست؟ صبر کردن برای سبز شدن ساقه پیاز یا بازی با کاغذهای رنگی و تلاش برای ساختن یک فرفره ساده! معمولاً بهترین دبستان‌ های تهران و سایر شهرها سعی می‌کنند با ایجاد یک محیط پویا و با کمک امکانات آموزشی به‌روز زمین را برای تجربه و آموزش در کنار هم فراهم کنند. بنابراین درباره اینکه در پیش دبستانی چه چیزی یاد میدهند حتما تحقیق کنید چون برخی آموزش‌ها و سبک‌های پرورش حتی در بهترین مدارس ابتدایی با هم متفاوت هستند.

ویژگی مکان های مختلف یک مرکز پیش از دبستان و دبستان

سیستم آموزشی مدرسه ابتدایی چگونه است؟

تشویق و تنبیه دقیقا چیست؟ شادی در مدرسه دقیقا چه معنایی دارد و محدود به جشن‌های ساده است؟ پاسخ این سؤالات معمولاً ارزش‌های فکری ما را شکل می‌دهند. برای تهیه لیست مدارس ابتدایی خوب تهران بهتر است که قبل از هر چیز پاسخ این سوالات را پیدا کنید. مثلا مدرسه‌ای که برای تشویق صرفاً به کارت‌ها و جوایز متکی است و نمی‌‌تواند ارزش‌ها را به شکل درونی‌تری به بچه‌ها آموزش بدهد، یا برای گرفتن نتیجه خوب تنها به رقابت بین بچه‌ها دامن می‌زند ممکن است نتواند تجربه خوبی از تحصیل در مقطع ابتدایی برای کودکتان بسازد. بنابراین خیلی خوب است که قبل از ثبت‌نام در هر مدرسه‌ پرس و جو کنید که در پیش دبستانی چه چیزهایی اموزش داده میشود و با سیستم ارزش‌گذاری مدرسه به‌خوبی آشنا شوید.

مدرسه به نظر والدین اهمیت می‌دهد؟

هر مدرسه ابتدایی سیستم آموزشی خودش را در چهارچوب اصول و قوانین آموزش‌وپرورش دارد. اما این وسط بسیاری از مدارس از والدین برای کمک فکری بیشتر و آموزش بهتر کمک می‌گیرند. در چنین فضایی والدین هم حس می‌کنند در آموزش ‌و پرورش فرزندانشان نقش مهمی دارد و حتی می‌توان نکات کاربردی را با  کادر مدرسه در میان بگذارند و کارایی سیستم آموزشی فرزندشان را بهبود ببخشند.

دسترسی به این دبستان آسان است؟

اگر قرار باشد هرروز ساعت‌ها در ترافیک بمانید تا فرزندتان را به مدرسه یا پیش دبستانی برسانید، قطعاً از وسط سال عطای آموزش را به لقایش می‌بخشید. پس وقتی به سراغ انتخاب بهترین دبستان دخترانه تهران یا دبستان پسرانه تهران می‌روید بهتر است از قبل مسیر دسترسی به مدارس را مشخص کنید. یادتان نرود که گاهی یک مدرسه در منطقه‌ای دیگر واقع‌شده است اما ممکن است روی نقشه و در عمل این مدرسه به منزل شما نزدیک و دسترسی به آن آسان باشد. پس بهتر است برای انتخاب مدرسه بهترین دبستان های تهران حتماً از نقشه‌ها و سایت مدارس کمک بگیرید.

بهترین دبستان پسرانه تهران

دبستان در سیستم آموزشی حرفی برای گفتن دارد؟

برخی از مدارس از همان ابتدا پایه آموزشی محکمی برای دانش‌آموزان می‌سازند. وقتی به کارنامه افتخارات آن‌ها نگاه کنید با فهرستی پر و پیمان از جوایز و تقدیرنامه‌ها مواجه می‌شوید. طبیعی است که این مدارس از دستگاهی منسجم و پویا استفاده می‌کنند که ممکن است در سایر مدارس نمونه مشابه آن‌ها را پیدا نکنید. از طرف دیگر بسیار از انواع دبستان دخترانه تهران و دبستان پسرانه تهران در یک سیستم کامل از ابتدایی تا مقاطع بالاتر از کودک پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید از همان ابتدا فرزندتان را در یک سیستم تحصیلی درست قرار بدهید بدون این‌که نیاز باشد هرسال به فکر تعویض سیستم آموزشی‌اش باشید.

مدرسه با شرایط روز پیش رفته است؟

این روزها همه ما برای بررسی مدارس مختلف و حتی پیدا کردن ساده‌ترین پاسخ‌‌ها از گوگل استفاده می‌کنیم. خب به نظرتان مدرسه‌ای که وبلاگ مجزا طراحی کرده است و برای پاسخگویی به والدین بخش پرسش و پاسخی در سایت ایجاد کرده مناسب‌تر است، یا مدرسه‌ای که برای پیدا کردن کوچک‌ترین اطلاعات از سیستم و کادر آن باید به سراغ مدرسه بروید و ساعت‌های زیادی را در ترافیک بمانید؟ علاوه براین با شیوع ویروس کرونا، لزوم پشتیبانی مدارس ابتدایی از سیستم‌های آنلاین و امکانات سخت‌افزاری کارآمد بیشتر حس می‌شود، پس مهم است که این موارد هم در سیستم آموزشی مدرسه جا داشته باشد و هم برنامه کاملی برای آموزش محتوای دروس پیش دبستانی و دبستان به فرزندان وجود داشته‌‌باشد.

بهترین مدارس ابتدایی

نکات مهم برای انتخاب بهترین دبستان تهران

یک مدرسه‌ ابتدایی خوب باید فرزند شما را از نظر اجتماعی رشد بدهد، بنابراین خیلی خوب است که گاهی با اردوهای تفریحی مختلف زمینه را برای حضور دانش‌آموز در فضایی غیر از خانه و مدرسه فراهم کند. یادگیری زبان انگلیسی این روزها دیگر نه یک فعالیت ساده بلکه یک ضرورت است، بنابراین خیلی بهتر است که آموزش این زبان از همان سنین کودکی آغاز شود. استفاده از گروه مشاوره و پشتیبانی برای رفع مشکلات احتمالی بچه‌ها هم امری مهم است. معمولا یک گروه مشاوره زبده در محیط آموزشی بهترین دبستان و پیش دبستانی ها وجود دارد که قطعاً به رشد و پرورش فرزند شما کمک خواهد کرد. وجود فضاها و امکانات رفاهی که مدرسه را تبدیل به خانه دوم می‌کنند مثل کتابخانه مجهز، سالن غذاخوری و ظاهر به‌روز هم از مواردی است که می‌تواند دل‌بستگی بچه‌ها را به مدرسه بیشتر کند.

معرفی دبستان های سلام در تهران

بر اساس تمامی معیارهایی که برای انتخاب مدارس پیش دبستانی و بهترین دبستان های تهران برشمردیم، با کمی تحقیق و بررسی خواهید دید که مدارس سلام تمام تلاش خود را برای تأسیس و مدیریت مراکز پیش‌دبستانی و دبستان به کار می‌گیرد و همین مسئله شعب مختلف آن را به یکی از بهترین مدارس ابتدایی تهران تبدیل کرده است. برای مجموعه مدارس سلام، آموزش فقط یک امر تئوری نیست و دوست دارد آن را در تمام جنبه‌های فردی و شخصیتی دانش‌آموزان جاری کند. مدارس سلام در محیطی شاد و با استفاده از نظام ارزشی متناسب و سیسماتیک، رشد و پرورش فرزندان شما را به شکل هم‌زمان جلو می‌برد.  همان چیزی که دقیقا هر پدر و مادری رویای آن را در سر می‌پروراند.

بهترین دبستان‌ های تهران

دپارتمان های تخصصی دبستان های سلام

مدارس سلام با بهره‌گیری از هفت دپارتمان تخصصی شامل موارد زیر، به رشد فکری و جسمی دانش‌آموزان به شکل یکسان توجه می‌کند:

  • دپارتمان تخصصی آموزش
  • دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی
  • دپارتمان تخصصی کامپیوتر و فناوری‌های مدرن
  • دپارتمان تخصصی پژوهش
  • دپارتمان تخصصی مشاوره و مهارت‌های زندگی
  • دپارتمان تخصصی تغذیه و جسم
  • دپارتمان تخصصی ورزش

همچنین مجموعه مدارس سلام در شاهرود و مشهد هم شعبه دارد و ما پیش از این در دو مطلب درباره معیارهای انتخاب بهترین دبستان شاهرود و بهترین دبستان مشهد مفصل توضیح داداه‌ایم. در ادامه مدارس پیش دبستانی و دبستان سلام در مناطق مختلف تهران را معرفی کرده‌ایم.

بهترین دبستان های تهران در منطقه ۱

پیش دبستانی و دبستان دخترانه سلام فرشتگان یاسین

این مدرسه در تجریش، خیابان دزاشیب، نرسیده به سه‌راه عمار، کوچه شهید علیرضا افشار، پلاک ۱ واقع شده است و می‌توانید از طریق شماره تلفن ۲۲۳۹۷۲۳۳ اطلاعات کاملی را از ساختار این مدرسه دریافت کنید. نظام آموزشی شاداب مدرسه در کنار سیستم نظام‌مند آن در تمام مقاطع تحصیلی از مزایای اصلی این مدرسه است.

بهترین دبستان و پیش دبستان منطقه ۱ تهران

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام یاسین

مدرسه سلام یاسین از جمله بهترین دبستان پسرانه تهران منطقه ۱ محسوب می‌شود. برای بازدید از این مدرسه می‌توانید به آدرس خیابان کامرانیه شمالی، نرسیده به نیاوران، کوچه داریوش، خیابان ثروتی، پلاک ۵ مراجعه کنید. یا با تلفن‌های ۲۲۲۸۶۴۵۶ – ۲۲۸۰۴۸۵۱ – ۲۲۸۰۳۵۳۲ تماس بگیرید.

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام تجریش

یکی از مدارس ابتدایی خوب در منطقه یک تهران، سلام تجریش است و می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۲۰۰۱۱ الی ۱۴ اطلاعات لازم درباره مدرسه یا ثبت نام را دریافت کنید.

لیست مدارس ابتدایی خوب تهران

بهترین دبستان های تهران در منطقه ۲

پیش دبستانی و دبستان پسرانه سلام ایران‌زمین

این مدرسه در آدرس سعادت‌آباد، بلوار فرحزادی، خیابان تربیت‌معلم، پلاک ۳۶ واقع‌شده است و برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با تلفن‌های ۸۸۵۶۰۰۹۰ – ۸۸۵۶۰۰۸۹ تماس بگیرید.

پیش دبستانی و دبستان دخترانه سلام منان

این مدرسه در آدرس شهرک قدس (غرب)، فاز یک خیابان ایران‌زمین، خیابان گلستان جنوبی، پلاک ۱۰ قرار دارد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری به دست بیاورید می‌توانید با تلفن‌های ۰۲۱۳۸۰۰۱۴ تماس بگیرید.

بهتریندبستان و پیش دبستان منطقه ۲ تهران

بهترین دبستان های تهران در منطقه ۳

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام ندای پیروز

برای بازدید از این مدرسه می‌توانید به آدرس اتوبان صدر شرق، خروجي منظريه کلاه دوز، نبش خيابان عرفاتي و منظريه مراجعه کنید. یا با تلفن‌های ۰۲۱۲۲۵۴۷۲۹۹ – ۰۲۱۲۲۷۹۷۰۳۲ – ۰۲۱۲۲۵۸۹۰۲۲ – ۰۲۱۲۲۷۹۷۶۰۹ تماس بگیرید.

بهترین دبستان و پیش دبستان منطقه ۳ تهران

بهترین دبستان های تهران در منطقه ۴

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام زین‌الدین

این دبستان خوب در پاسداران، گلستان یکم (مومن نژاد) پلاک ۱۳۰ واقع شده که می‌توانید حضوری برای بازدید مراجعه کنید با با شماره‌های ۰۲۱۲۲۵۸۰۲۰۸ و ۰۲۱۲۲۵۸۴۳۰۱ برای کسب اطلاعات تکمیلی تماس بگیرید.

بهترین دبستان و پیش دبستانی منطقه ۴ تهران

پیش دبستان و دبستان دخترانه سایه سرو

پیش دبستان و دبستان دختران سایه سرو در آدرس فلکه سوم تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ غربی بین عادل و طاهری، پلاک ۴۴ واقع شده‌است. برای اطلاعات بیشتر با تلفن‌ ۰۲۱۷۷۷۱۲۳۵۸ تماس بگیرید.

بهترین دبستان‌ های تهران

بهترین دبستان های تهران در منطقه ۵

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام صادقیه

این مدرسه در آدرس فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق نرسیده به چهارراه مخابرات، پلاک ۱۲۵ واقع شدده‌است. تلفن‌های این مجموعه هم با شماره‌های ۰۲۱۴۴۹۶۵۸۴۰ – ۰۲۱۴۴۹۶۵۸۳۴ – ۰۲۱۴۴۹۶۵۸۳۶ برای پاسخگویی بیشتر آمده هستند.

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام همت

 این مدرسه در آدرس بلوار اشرفی اصفهانی پایین‌تر از میدان پونک، خیابان شهید مخبری، پلاک ۳۶ (روبروی کارخانه چای گلستان) قرار دارد. برای برقراری ارتباط با این مجموعه می‌توانید با تلفن‌های ۰۲۱۴۴۴۳۱۳۷۵ – ۰۲۱۴۴۴۳۱۳۷۸ تماس بگیرید.

پیش دبستان و دبستان دخترانه غنچه‌های شاد

این مدرسه در آدرس ستاری جنوب به شمال، بالاتر از خیابان پیامبر(از سمت لاین کندرو)، بالاتر از فروشگاه کورش، نرسیده به خیابان باهنر، نبش کوچه کرمی واقع شده‌است. برای ارتباط بهتر می‌توانید با تلفن‌های ۰۲۱۴۴۰۶۸۶۷۶ – ۰۲۱۴۴۰۸۷۳۸۵ تماس بگیرید.

بهترین دبستان و پیش دبستان منطقه ۵ تهران

بهترین دبستان های تهران در منطقه ۶

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام یوسف آباد

این مدرسه در آدرس خیابان ۶۴ یوسف آباد (آینه وند)، زیر پل آ اس پ، پلاک۱۴واقع شده است. اطلاعات تکمیلی را می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۶۲۱۵۰۶ دریافت کنید.

پیش دبستان و دبستان دخترانه سلام مهتاب

سلام مهتاب جزو بهترین دبستان تهران منطقه ۶ محسوب می‌شود و امکان مراجعه و دریافت اطلاعات تکمیلی و بازدید حضوری از مدرسه در آدرس تهران، يوسف آباد، خيابان جهان آرا، خيابان ٢٣ شرقي، پلاك ٤١ وجود دارد. همچنین مسئولین مدرسه آماده راهنمایی شما از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۰۰۵۱۱۹ و ۰۲۱۸۸۰۰۴۱۲ هستند.

بهترین دبستان و پیش دبستانی منطقه ۶ تهران

انواع دبستان دخترانه تهران

بهترین دبستان های تهران در منطقه ۲۲

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام شهدای خلیج فارس

یکی از بهترین دبستان های تهران در منطقه ۲۲ از مجموعه مدارس سلام که برای بازدید یا پرسش سوالات خود می‌توانید به صورت حضوری در آدرس شهرک گلستان، غرب میدان اتریش، بلوار برادرن زینعلی، ابتدای بنفشه، پلاک ۷۳ به آن مراجعه کنید. همچنین مسئولین مدرسه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۷۴۵۶۰۴ و ۰۲۱۴۴۷۴۳۹۲۳ هستند.

بهترین دبستان و پیش دبستانی منطقه ۲۲ تهران

سخن پایانی

انتخاب دبستان برای کودکی که تازه آموزش را در فضای مدرسه آغاز می‌کند، یا کودکان دبستانی پایه‌های بالاتر که به نوجوانی یک قدم نزدیک‌تر هستند، اهمیت و حساسیت بسیار بالایی دارد. اما تحصیل در بهترین دبستان پسرانه تهران و بهترین دبستان دخترانه تهران یک رویا نیست. می‌توانید با دسته‌بندی کردن یک سری معیارها و سوالات کلی، به تحقیق درباره مدارس مختلف بپردازید و از طریق راهنمایی‌هایی که در این مقاله ارائه دادیم، به خواسته خود برسید و رویاهایتان را برای فرزندتان به واقعیت تبدیل کنید.

سوالات متداول

  1. بهترین دبستان و پیش دبستانی تهران را چطور بشناسیم؟
    در این مقاله به ۱۰ معیار اشاره کرده‌ایم که با استفاده از این نکات می‌توانید بهترین دبستان تهران را انتخاب کنید و همچنین تعدادی از بهترین دبستان های خوب تهران را معرفی کرده‌ایم.
  2. سن آموزش پیش دبستانی چند سال است؟
    بر اساس قوانین پیش دبستانی بین سنین ۳ تا ۶ سالگی می‌توان کودکان را در پیش دبستانی ثبت نام کرد.
  3. در بهترین مدارس پیش دبستانی چه چیزی یاد میدهند؟
    در مقطع پیش دبستانی مهات‌های خواندن، نوشتن، مهارت‌های زبانی، توسعه توانایی‌های جسمی و حرکتی، مهارت‌های محافظت از بدن، شناخت محیط زیست، درک مفاهیم اساسی ریاضی و علوم، توسعه توانایی‌های ذهنی، شناخت قوانین اجتماعی و توسعه روابط، شناخت فرهنگ ملی و نشانه‌های دینی، پرورش ذوق هنری و پرورش مهارت‌های زندگی آموزش داده می‌شوند.
  4. مدارس سلام در کدام مناطق تهران پیش دبستانی و دبستان دارد؟
    در مناطق ۱ تا ۶ و منطقه ۲۲ تهران، تهران شعبه‌های مختلفی از مدارس دخترانه و پسرانه سلام در مقطع پیش دبستانی و دبستانی مشغول به کار هستند و مجموعه مدارس سلام در حال تأسیس مدارس در مناطق دیگر نیز هست.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط