معرفی بهترین پیش دبستانی و دبستان شاهرود

معرفی بهترین پیش دبستانی و دبستان شاهرود

ما والدین آرزوهای دور و درازی برای فرزندانمان داریم. مثلا می‌خواهیم در زمینه‌های درسی موفق شوند و حرفی برای گفتن داشته باشند، استعدادهای هنری‌شان شکوفا شود و همزمان مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی را به‌درستی یاد بگیرند. اولین قدم برای رسیدن به چنین هدفی، تمرکز و تحقیق برای انتخاب یک مدرسه مناسب است. اگر ساکن شاهرود هستید و می‌خواهید با ملاک‌های انتخاب بهترین مدارس شاهرود آشنا شوید تا آخر مقاله همراه ما باشید. در این مقاله ۱۰ سوالی که هنگام تحقیق درباره مدرسه باید بپرسید را برایتان به‌طور مفصل توضیح می‌دهیم. بعد از مطالعه این موارد خودتان می‌توانید به ‌راحتی برای انتخاب بهترین دبستان دخترانه شاهرود یا بهترین دبستان پسرانه شاهرود تصمیم بگیرید.

مدرسه چه درهایی را به روی فرزندمان باز می‌کند؟

اولین چیزهایی که با شنیدن نام مدرسه به ذهن‌مان می‌رسد درس، کتاب و یادگیری است. شاید از نظر خیلی‌ها مدرسه فقط برای آموزش و یادگیری مطالب درسی ساخته شده باشد ولی در واقعیت ماجرا خیلی پیچیده‌تر از این حرف‌ها است. کودکان با ورود به مدرسه علاوه بر یادگیری مطالب درسی قرار است در زمینه‌های دیگری هم رشد کنند:

  • ارتباط درست را یاد بگیرند.
  • رفتارهای فردی درست را آموزش ببینند.
  • با کار و فعالیت گروهی آشنا شوند.
  • رشد اجتماعی داشته باشند.
  • به لحاظ روحی رشد کنند و بالنده شوند.

بنابراین قرار نیست بچه‌ها را فقط برای آموزش مطالب درسی به مدرسه بفرستیم. فرزندان ما به مدرسه می‌روند تا از هر نظر رشد کنند، استعدادهایشان شناسایی شود و برای زندگی و کار در اجتماع آماده شوند. همه این‌ها ثابت می‌کنند که ما به عنوان والدین باید تمام سعی‌مان را برای انتخاب بهترین مدرسه، بهترین مدارس شاهرود یا تهران بکنیم و قدم به قدم برای شناسایی یک مدرسه مناسب پیش برویم.

انتخاب یک مدرسه‌ی مناسب

قبل از هر چیز اولویت های خودتان را بشناسید

قبل از این‌که جستجوهایتان را برای شناسایی بهترین مدارس غیرانتفاعی پسرانه شاهرود و بهترین دبستان غیرانتفاعی دخترانه شاهرود شروع کنید باید به فکر مشخص کردن اولویت‌هایتان باشید. برای این‌کار یک دفترچه بردارید و انتظاراتی که از یک مدرسه خوب دارید، به‌ترتیب اولویت بنویسید. از شکل و ظاهر مدرسه و کلاس‌ها گرفته تا وضعیت مدیر، معلم‌ها و امکانات دیگر مدرسه. جدا از اولویت‌های خودتان، باید حواس‌تان به ویژگی و خواسته‌های فرزندتان هم باشد. اگر فرزندتان از فضاهای شلوغ خوشش نمی‌آید یا در مکان‌های خیلی بزرگ احساس راحتی نمی‌کند، باید به فکر انتخاب یک مدرسه خلوت‌تر با فضایی کوچک‌تر و خودمانی‌تر باشید. یا اگر فکر می‌کنید مدت زمان زیاد حضور در مدرسه می‌تواند برای فرزندتان خسته کننده باشد، باید دنبال بهترین دبستان های دخترانه شاهرود یا مرکز پسرانه‌ای بگردید که ساعت‌های آموزشی کم‌تری داشته باشند. در ادامه در مورد ۱۰ معیاری که باید هنگام شناسایی مدرسه مناسب بهشان توجه کنید، به طور کامل برایتان توضیح می‌دهیم تا بتوانید اولویت‌هایتان را راحت‌تر و با دقت بیشتری انتخاب کنید.

۱۰ سوالی که هنگام تحقیق درمورد بهترین مدارس شاهرود باید بپرسید

در این بخش تعدادی سوال مطرح کرده‌ایم که قبل از انتخاب مدرسه باید از خودتان بپرسید و با توجه به معیار و هدفی که دارید،‌ از بین بهترین مدارس شاهرود انتخاب کنید. قبلا نکات مهمی در مطلب بهترین دبستان مشهد گفته‌ایم که مطالعه آن را هم توصیه می‌کنیم.

مدیر و کادر اداری مدرسه چطور برنامه ریزی و رفتار می‌کنند؟

بهترین دبستان شاهرود یا هر شهر دیگری، دبستانی است که برای طول سال تحصیلی برنامه‌های دقیق و مشخصی داشته باشد و مدیر و سایر کادر مدرسه تلاش کنند تا انتهای سال طبق برنامه پیش بروند. پس به‌محض ورود به مدارس درمورد برنامه‌هایشان برای اداره مدرسه، آموزش بچه‌ها و فعالیت‌های فوق برنامه بپرسید. به‌علاوه می‌توانید از اولیای دانش‌آموزان سال‌های قبل درمورد مدیریت و کادر مدرسه سوال کنید و ببینید در واقعیت چقدر به برنامه‌ها و هدف‌هایشان پایبند هستند و مطابق آن‌ها پیش می‌روند. بعضی مدارس برنامه‌های پیچیده و درهمی ارائه می‌دهند و تا دل‌تان بخواهد روی برنامه‌های اضافه و فعالیت‌های فوق برنامه هنری، ورزشی، تفریحی مانور می‌دهند. بهتر است فرزندتان را در مدرسه‌ای ثبت‌نام کنید که برنامه‌ای منطقی و متعادل داشته باشد و دانش‌آموزان را با انواع و اقسام فعالیت‌های اضافی خسته و سردرگم نکند.

بهترین دبستان یا بهترین پیش دبستانی شاهرود

معلم‌ها و کادر مدرسه تاچه اندازه آگاه و با تجربه هستند و می‌توانند با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کنند؟

دانش‌آموزان دبستانی وارد مدرسه می‌شوند و برای نه ماه در ارتباط مستقیم با معلم‌هایشان قرار می‌گیرند. بچه‌ها قرار است هم مطالب درسی را از معلم یاد بگیرند و هم بتوانند مهارت‌های ارتباطی، اجتماعی را از معلم بیاموزند. علاوه بر این‌ها باید بتوانند ارتباط نزدیک و صمیمانه‌ای با معلم برقرار کنند و مسائل و مشکلاتشان را با او درمیان بگذارند. پس معلم بهترین پیش دبستانی دخترانه در شاهرود یا بهترین پیش دبستانی پسرانه در شاهرود باید علاوه بر علم و تجربه کافی، مهارت ارتباطی قوی نیز داشته باشد و بتواند رابطه‌ای صمیمی و نزدیک با دانش‌آموزان برقرار کند. جدا از همه این‌ها یک معلم خوب باید به‌روز باشد و بتواند با فناوری‌های جدید، وسایل کمک‌آموزشی نوآورانه کار کند و به بچه‌ها آموزش دهد.

مشاور برای همراهی و کمک‌های روحی و روانی در مدرسه حضور دارد؟

همه انسان‌ها حتی بچه‌های کوچک دبستانی برای مواجه با شرایط مختلف به کمک یک مشاور خوب و کاربلد نیاز دارند. خیلی از مشکلات و مسائل دانش‌آموزان با حضور یک مشاور آگاه و باتجربه، خیلی راحت حل می‌شوند و بچه‌ها روش مواجهه با مسائلشان را راحت‌تر یاد می‌گیرند. به علاوه دانش‌آموزان پایه پنجم و ششم کم‌کم وارد دوران بلوغ می‌شوند و به همراهی و راهنمایی یک مشاور نیاز دارند. بهتر است هنگام تحقیق درمورد مدارس، حتما در مورد حضور مشاور و برنامه‌هایش پرس‌وجو کنید.

انتخاب بهترین دبستان دخترانه شاهرود

در مدرسه توجه کافی به بازی و ورزش دانش‌آموزان می شود؟

درس و کتاب جای خودش و بازی، ورزش و تفریح هم جای خود را دارند. دانش‌آموزان باید ساعت‌هایی از روز را بازی کنند و در طول هفته حتما چند ساعتی مشغول فعالیت‌های ورزشی بشوند. بنابراین بهتر است برای سلامت جسم و روح فرزندتان دست روی مدرسه‌ای بگذارید که توجه کافی برای ورزش و بازی داشته باشد.

اوضاع بهداشت و امنیت مدرسه چگونه است؟

بچه‌های دبستانی هنوز آن‌طور که باید و شاید نمی‌توانند از خودشان مراقبت کنند. بنابراین باید در محیط‌های تمیز و مطمئن قرار بگیرند تا از انواع آسیب و بیماری دور بمانند. بهتر است دنبال انتخاب مدرسه‌ای باشید که در آن به مسائل بهداشتی اهمیت داده می‌شود و محیطی تمیز و دور از انواع آلودگی‌ها دارد. راه پله‌ها، زمین ورزش را از نظر وضعیت ایمنی بررسی کنید. بهترین دبستان‌ها از جمله بهترین دبستان شاهرود برای ایمن‌سازی زمین بازی، راه‌ پله‌ها حتما برنامه‌هایی دارند.

از ابزارهای کمک آموزشی، فناوری‌های جدید و تکنولوژی‌های مدرن برای آموزش بهتر در مدرسه استفاده می‌شود؟

فناوری و ابزارهای مختلف همه جا به کمک انسان آمده‌اند و زندگی را راحت‌تر کرده‌اند. راه و پای این ابزارها چند سالی است که به مدارس هم باز شده است و از این ابزارها برای آموزش بهتر دانش‌آموزان استفاده می‌کنند. کلاس‌های هوشمند و نیمه هوشمند، وسایل کمک آموزشی مختلف، آزمایشگاه‌های مجهز با وسایل جدید و کاربردی نمونه‌هایی از این ابزارهای جدید در بهترین دبستان دخترانه شاهرود یا بهترین دبستان پسرانه شاهرود و تهران هستند. هنگام انتخاب مدرسه حتما به ابزارها، امکانات و تکنولوژی‌های موجود در مدرسه و میزان استفاده از آن‌ها در مدرسه توجه کنید و درموردشان سوال بپرسید.

مدرسه کجا قرار دارد؟

مدرسه‌ای که انتخاب می‌کنید نباید خیلی از محل زندگی شما دور باشد. بچه‌هایی که زمان زیادی را در مسیر رفت و برگشت از مدرسه می‌گذرانند خیلی زود خسته می‌شوند و ممکن است از رفتن به مدرسه دلسرد و دل‌زده شوند. با این همه اگر با توجه به معیارهایتان توانستید بهترین دبستان دخترانه شاهرود را پیدا کنید، خیلی نگران فاصله مدرسه از محل زندگیتان نباشید و از یک سرویس مدرسه مطمئن کمک بگیرید. اگر قصد نقل مکان به تهران را دارید یا به دنبال مدارس خوب تهران هستید مطلب قبلی ما با عنوان بهترین دبستان پسرانه تهران را مطالعه کنید.

فرزندتان با مدرسه و فضایش ارتباط برقرار می‌کند؟

همه چیز را از دید خودتان نبینید. همراه فرزندتان به مدارس مورد نظر سر بزنید و نظرش را در مورد فضای مدرسه، تزیینات و چیدمان کلاس‌ها، راهروها، دیوارها، حیاط بپرسید. این بچه‌ها هستند که قرار است چند ساعتی از روز را در فضای مدرسه بگذرانند و باید از هر نظر باید فضا و ویژگی‌هایش ارتباط برقرار کنند.

فضای مدرسه و کلاس‌ها استاندارد است؟

همان‌طور که گفتیم قبل از ثبت‌نام باید به مدرسه سر بزنید. وضعیت کلاس‌ها و راهروها را بررسی کنید. راهروها نباید خیلی تنگ و تاریک باشند. کلاس‌ها باید روشن و نورگیر باشند و فضای کلاس با تعداد دانش‌آموزان هماهنگی داشته باشد. به وضعیت تهویه و سرمایش و گرمایش کلاس‌ها هم حتما توجه کنید و در این مورد از کادر مدرسه سوال بپرسید.

بهترین پیش دبستانی در شاهرود

شهریه مدرسه چقدر است؟

شهریه از مهم‌ترین فاکتورها برای تصمیم گیری والدین درمورد یک مدرسه است. شهریه باید با جیب و شرایط شما هماهنگ باشد. ازطرفی شهریه باید با امکاناتی که دراختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد متناسب باشد. پس قبل از انتخاب بهترین دبستان شاهرود یا تهران یا سایر شهرها حتما به این نکته توجه کنید.

معرفی بهترین دبستان پسرانه شاهرود

فرزند شما قرار است برای اولین بار به‌طور رسمی وارد یک محیط اجتماعی شود. محیطی که هم آموزشی است هم نقش پرورشی ایفا می‌کند، هم با روح و روان فرزندتان سر و کار دارد و هم به ارتباط بچه‌ها با همسالانشان کمک می‌کند. همه این‌ها مدرسه را برای کودکان به محیطی خاص و مهم تبدیل می‌کند. مجموعه مدارس سلام در طول چندین سال فعالیتشان سعی کرده‌اند تمام این موضوعات و دغدغه‌های کوچک و بزرگ والدین را بشناسند، درک کنند و برای تک‌تک آن‌ها برنامه داشته باشند.

مدرسه دبستان سلام شاهرود

اگر در شاهرود زندگی می‌کنید می‌توانید به‌عنوان بهترین پیش دبستانی در شاهرود و بهترین مدرسه ابتدایی سلام شاهرود حساب کنید. کادر اداری و معلم‌های دبستان سلام شاهرود سعی کرده‌اند تمام نیازها و انتظارات بچه‌ها و والدین‌شان را بشناسند و برآورده کنند. بچه‌ها مطالب درسی را همراه با سرگرمی و بازی یاد می‌گیرند و در کنارش با فعالیت‌های مختلف مناسبتی، آموزش زبان انگلیسی اوقات‌شان را می‌گذرانند. اگر می‌خواهید کودک دبستانی شما مفاهیم علوم، ریاضی را همراه با بازی و سرگرمی یاد بگیرد و از همین اول ارتباط خوبی با درس‌ها برقرار کند، حتما سری به مدرسه دبستان سلام شاهرود بزنید. کادر مدرسه به‌طور کامل از مراحل رشد و یادگیری کودکان آگاه هستند، نیازها و شرایط روحی بچه‌ها را درک می‌کنند و متناسب با ویژگی‌های فردی هر دانش‌آموز پیش می‌روند. اطلاعات تماس و آدرس مدرسه دبستان سلام شاهرود را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • آدرس پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام شاهرود: شاهرود، خیابان خرقانی، خرقانی۸ ، نبش کوچه ۲، پلاک ۷
  • شماره تماس مدرسه: 02332239297- 02332224263- 02332233017
آدرس پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام شاهرود

بهترین دبستان دخترانه شاهرود

مجموعه مدارس سلام سعی دارد هرچه زودتر بهترین دبستان دخترانه شاهرود و همین‌طور پیش دبستانی دخترانه شاهرود را هم تاسیس کنند. اگر می‌خواهید به‌محض شروع به‌کار مدرسه، شما را خبردار کنیم اطلاعات تماس خود را در بخش نظرات همین مقاله وارد کنید.

بهترین دبستان دخترانه شاهرود

سخن پایانی

از شش سالگی جسم، روح و مغز کودک‌مان را باید روزی چند ساعت به مدرسه بسپاریم. بنابراین تلاش و پرس‌وجو برای انتخاب یک مدرسه مناسب کاملا واجب و منطقی است. ولی قبل از انتخاب مدرسه باید چه معیارهایی در ذهن داشته باشیم؟ چه مواردی را در تصمیم‌گیری لحاظ کنیم؟ در این مقاله در مورد ۱۰ سوالی که قبل از انتخاب مدرسه باید بپرسید، به‌طور کامل توضیح دادیم. حالا این شما هستید که باید اولویت‌هایتان را مشخص کنید و براساس معیارهای خودتان و فرزندتان یک لیست بنویسید. در انتهای مقاله هم یکی از بهترین مدارس ابتدایی پسرانه شاهرود را پیشنهاد کردیم.

مجموعه مدارس سلام یک مجموعه به‌هم پیوسته و منسجم هستند که هدف‌های به‌روز و مهمی را در آموزش و تربیت دانش‌آموزان دنبال می‌کنند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از دبستان پسرانه شاهرود به‌دست بیاورید با شماره‌های دبستان سلام شاهرود تماس بگیرید. کادر مدرسه در مورد تمام جزئیات با شما صحبت می‌کنند و اطلاعات لازم را در اختیارتان می‌گذارند. در ادامه می‌توانید همراه لیستی از اولویت‌هایتان به مدرسه سر بزنید و با خیال راحت ثبت‌نام فرزند دلبندتان را انجام دهید.

سوالات متداول:

  • چگونه لیستی از بهترین مدارس شاهرود تهیه کنیم؟

در این مطلب به مواردی اشاره کردیم که باید برای انتخاب بهترین مدرسه مد نظر داشته باشید، همچنین ۱۰ سوال مطرح کردیم که برای انتخاب بهترین دبستان پسرانه شاهرود از خودتان بپرسید.

  • آیا مجموعه مدارس سلام در شاهرود شعبه دارد؟

بله، مدرسه دبستان سلام شاهرود شعبه پسرانه در این شهر فعالیت دارد.

  •  نحوه ثبت نام در مدرسه دبستان سلام شاهرود چگونه است؟

برای ثبت نام کافی است فرم پیش ثبت نام را در سایت سلام پر کنید تا از طرف مدرسه برای طی کردن سایر مراحل، مشاوره و راهنمایی برای ثبت نام با شما تماس بگیرند.

  • آیا ثبت نام در دبستان و پیش دبستانی سلام شاهرود آزمون دارد؟

اگرچه برای این مقطع آزمون هماهنگ نداریم اما در مدارس دبستان و پیش دبستانی مصاحبه و مراحل پذیرش به صورت فرد به فرد صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط