آغاز مراحل پذیرش مدارس سلام

آغاز پذیرش مدارس سلام ۱۴۰۲

مجموعه مدارس سلام بیش از ۲۰ سال از پایه پیش‌دبستانی تا پایه دوازدهم در کنار والدین و دانش‌آموزان عزیز مناطق مختلف تهران و چندین شهرستان دیگر بوده است. در سال جاری نیز با آغاز مراحل پذیرش مدارس سلام برای سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ آماده ثبت نام از متقاضیان هستیم.

مراحل پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در مدارس سلام

بر اساس تقویم اجرایی سالانه مجموعه، سامانه یکپارچه پذیرش مدارس هم‌اکنون از طریق لینک ثبت نام مدارس سلام در دسترس علاقه‌مندان است. در این مرحله تنها با مراجعه به لینک ذکر شده، فرم مربوطه را پر کنید. در این مرحله نیاز به ارائه مدرک خاصی وجود ندارد. بعد از انجام این فرآیند، پیامکی با عنوان تایید پذیرش به شماره‌ای که در سامانه ثبت کرده‌اید، ارسال می‌شود. توجه داشته باشید که انجام این مرحله به منزله ثبت نام نهایی نیست. همکاران ما در مدارس سلام نهایتا تا دو هفته بعد از پیش ثبت نام در سایت، با شما تماس خواهند گرفت.

راهنمایی درباره مراحل پذیرش و ثبت نام مدارس سلام

در صورتی که در انجام این مرحله با مشکل مواجه شدید، در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی، همکاران ما در مجموعه مدارس سلام آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تماس با سامانه ۷۱۰۵۹ هستند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه و پیوستن به خانواده سلام، می‌توانند به سایت مجموعه مدارس سلام مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط