برگزاری نهمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری اسوه حسنه

نهمین جشنواره اسوه حسنه

یکی از اهداف و رسالت‌های مهم مجموعه مدارس سلام پرداختن به حوزه‌های فرهنگی، هنری و مهارتی در کنار آموزش‌های درسی است. به همین دلیل همه ساله در ادامه برگزاری کلاس‌های فرهنگی و تابستانی، جشنواره فرهنگی هنری اسوه حسنه به عنوان یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای شکوفا شدن استعداد‌های دانش‌آموزان، اجرا می‌شود. هر سال در ایام برگزاری این جشنواره، معاونین فرهنگی مدارس در هر شعبه کار ثبت نام دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند را انجام داده و نتایج ثبت نام را به دبیرخانه ارجاع می‌دهند. در سال‌های گذشته ابتدا مرحله مسابقات ارسالی و سپس مسابقات کتبی و حضوری برگزار می‌شود که در دو سال اخیر به دلیل کرونا، تمام این مراحل به شکل مجازی انجام گرفتند.

برگزاری نهمین جشنواره اسوه حسنه

نهمین جشنواره فرهنگی هنری اسوه حسنه در مدارس سلام

در سال ۱۴۰۰ نهمین جشنواره فرهنگی هنری اسوه حسنه با توجه به شرایط خاص همه‌گیری کرونا،‌ در دو بخش مسابقات کتبی و مسابقات ارسالی به صورت مجازی برگزار شد. بخش‌های مسابقات کتبی این جشنواره شامل موارد زیر بودند:

  • مفاهیم قران
  • نهج البلاغه
  • احکام
  • صحیفه سجادیه
  • ترجمه قرآن به زبان انگلیسی
  • کتابخوانی رمان
  • کتابخوانی تخصصی (ویژه دوره دوم)

تاریخ برگزاری نهمین جشنواره اسوه حسنه سال ۱۴۰۰

در بخش کتبی هر مدرسه متوسطه اول ۵۴ نفر و هر مدرسه متوسطه دوم ۷۰ نفر را می‌توانستند برای شرکت در آزمون آنلاین به دبیرخانه معرفی نمایند. بخش کتبی دوره دوم متوسطه، به صورت مجازی و بر خط، در تاریخ ۱۸ آذر ۱۴۰۰ با حضور ۷۹۷ نفر و مشارکت ۷۱ درصدی پایه‌های دهم و یازدهم برگزار شد. بخش کتبی مقطع اول متوسطه نیز به صورت مجازی و بر خط در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۰ با حضور ۶۱۵ نفر و مشارکت ۷۲ درصدی پایه های هفتم تا نهم به انجام رسید.

مسابقات ارسالی با آپلود آثار، در ۶ بخش کلی (آوای ملکوت، هنرهای ادبی، هنرهای آوایی واجرا، هنرهای تجسمی، هنرهای سنتی و هنرهای نمایشی) و در۳۳ رشته همزمان با دهه فجر آغاز شد.

نتایج جشنواره اسوه حسنه ۱۴۰۰

اعلام نتایج نهمین جشنواره اسوه حسنه

نتایج کتبی دوره دوم متوسطه، در تاریخ جمعه ۲۶ آذر و نتایج کتبی دوره اول متوسطه جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع مخاطبان عزیز رسید. داوری مسابقات ارسالی نیز در حال تکمیل است و در اواخر فروردین سال ۱۴۰۱ نتایج نهایی این بخش، به همراه جوایز تقدیم دانش‌آموزان عزیز خواهد شد که اطلاعات آن در صفحه مربوط به جشنواره اسوه حسنه در سایت سلام درج می‌شود.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط