دوره تربیت مشاور تحصیلی

دوره تربیت مشاور مدارس سلام با همکاری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برای مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.

تنوع رشته‌های تحصیلی، اهمیت انتخاب‌های دوره نوجوانی بر آینده تحصیلی و شغلی، تحولات اجتماعی، افزایش پیچیدگی زندگی، اهمیت ایجاد ارتباط مطلوب برای به کار گرفتن علایق و استعداد دانش‌آموزان، تاثیر سلامت روان بر روابط و تحصیل دانش‌آموزان، نشان‌دهنده ضرورت و اهمیت مشاوره در مدارس هستند. مجموعه مدارس سلام نیز همچون گذشته در راستای تحقق اهداف مورد نظر قدم برداشته است و با همکاری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، دوره ۲۰ ساعته تربیت مشاور تحصیلی را برای مشاوران دوره اول و دوم متوسط برگزار می‌کند.

ارزش های دوره تربیت مشاور تحصیلی

دوره تربیت مشاور مجموعه مدارس سلام، برای همه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته مشاوره، مشاوران مدارس و علاقه‌مندان به کار در زمینه مشاوره مفید خواهد بود. علاقه مندان با شرکت در این دوره از دانش اساتید مجرب و توانمند در زمینه ارتباط موثر با دانش‌آموزان و تسهیلات ویژه ثبت نام بهره‌مند خواهند شد. هچنین در دوره تربیت مشاور فرصت خوبی برای شبکه‌سازی با نیروهای متخصص در حوزه مشاوره مدارس و تقویت رزومه فراهم می‌شود.

سرفصل های دوره تربیت مشاور تحصیلی

دوره تربیت مشاور مدارس سلام بر اساس سرفصل‌های جدول زیر برگزار خواهد شد.

سرفصل های دوره تربیت مشاور سلام
تکنیک‌های مطالعه، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان
نحوه مقابله با بی‌انگیزگی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان
مدیریت هیجان و خشم دانش آموزان
اصول اولیه ارتباط و تعامل
مدیریت استرس و اضطراب
آزمون‌های روانشناسی مرتبط با دانش‌آموزان و نحوه استفاده و تحلیل آن‌ها
اصول و فنون مشاوره فردی
شرح وظایف مشاور و ارتباطات سازمانی مشاور
کارگاه مشاور تحصیلی

محل و زمان برگزاری دوره تربیت مشاور تحصیلی

جلسات دوره تربیت مشاور در محل دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران و در روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۱، ۲، ۸ و ۹ دی ماه در حال برگزاری است. جلسات از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۴۰ بعد از ظهر ادامه دارند.

ثبت نام دوره تربیت مشاور مدارس سلام

هزینه این دوره ۳ میلیون تومان بود که برای مساعدت با مشاوران، بخش اعظم هزینه تربیت مشاور دوره اول متوسطه، توسط مجموعه مدارس سلام پرداخت شد. داوطلبان تربیت مشاور متوسطه دوره یک، تنها با ۵۰۰ هزار تومان اقدام به  ثبت نام دوره تربیت مشاور تحصیلی مدارس سلام کردند. دوره‌های دیگری مانند دوره تربیت معلم مدارس سلام نیز در حال ثبت نام هستند که می‌توانید در سایت مجموعه اخبار و اطلاعات مربوط به آن را پیگیری کنید.

گواهینامه دوره تربیت مشاور

در پایان دوره گواهینامه معتبر تربیت مشاور از طرف دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران و مجموعه مدارس سلام، به شرکت‌کنندگان اعطا می‌گردد.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط